logo

Пошук

    Вимоги до розроблення та розміщення матеріалів на освітній платформі Learning Passport

    15.12.2020

    Про Learning passport

    Платформа Learning passport це глобальна ініціатива ЮНІСЕФ, Microsoft та Кембриджського університету, ціль якої – забезпечити якісну безперервну освіту для дітей та молоді, зокрема для осіб, які можуть бути тимчасово виключеними з навчального процесу. В Україні вона впроваджується ЮНІСЕФ у співпраці із Microsoft та Українським інститутом розвитку освіти. Її метою є створення онлайн ресурсу із якісними навчальними матеріалами для усіх рівнів та видів освіти.

    Посилання: https://ukraine.learningpassport.unicef.org/ (для реєстрації треба ввести свій номер телефону та код, який надійде у повідомленні СМС).

    Розміщення матеріалів

    ЮНІСЕФ відповідає за розміщення матеріалів на платформі та перевіряє якість матеріалів у співпраці із УІРО. Усі матеріали, що розміщуються на платформі третіми особами, повинні відповідати вимогам, наведеним нижче, і пройти експертизу УІРО, яку замовляє ЮНІСЕФ після спілкування з третьою особою.


    Щоб запропонувати розмістити матеріали на платформі, надішліть запит на електронну адресу: Learning.passport.ua@gmail.com (або звертайтеся за телефоном +38 050 448 4509)


    Освітні матеріали на Learning passport розміщуються у розділах «Бібліотека» та «Освітні курси». Прикладами освітніх матеріалів можуть бути: корисні матеріали для учнів, вчителів та батьків у форматі .pdf, .doc, відео, зображень, а також інтерактивних вправ та веб-сторінок у форматі html5, у тому числі онлайн курси, підручники, посібники, навчальні відео, рекомендації, тощо. 

    Вимоги для розміщення матеріалів у Бібліотеці

    • Матеріали розміщуються з дотриманням авторських прав, власники матеріалів дозволяють їхнє безкоштовне використання у відкритому доступі;
    • Матеріали базуються на науковому підході та реальних дослідженнях, що їх можна перевірити, та уникають фактологічних помилок. Також вони не подають єдиною правильною версією джерела, які не визнані офіційною наукою;
    • Матеріали не є плагіатом;
    • Матеріали не містять інформації, яка поширює шкідливі стереотипи та пропагує сегрегацію, поляризацію чи дискримінацію за ознакою гендеру, віку, етнічних груп, релігії, зовнішнього вигляду, стану здоров’я та іншими;
    • Матеріали не пропагують чи виправдовують насильство, і не переносять відповідальність за насильство на людей, які від нього постраждали;
    • Матеріали не суперечать правам дитини і правам людини.

    ЮНІСЕФ та УІРО можуть порекомендувати партнерам, що розміщують матеріали внести зміни, щоб дотриматись вимог, у тому числі, щодо використання недискримінаційної мови.

    Вимоги для розміщення матеріалів у Освітніх курсах

    Вимоги до освітніх курсів є такими ж, як і до матеріалів у Бібліотеці. Для того, щоб освітні курси були якісними та зручними для користувачів, необхідно, щоб вони відповідали таким додатковим вимогам:

    • Цілі курсу чітко зрозумілі, і користувачі про них дізнаються на початку курсу. У процесі та в кінці курсів є можливість перевірити, чи ціль для певного користувача досягнута (тест або інша форма  оцінювання, опитування тощо);
    • Список компетентностей (знань, навичок, ставлень, цінностей), що їх формує курс, чітко вказаний та доступний для користувача;
    • Курс має зрозумілу та логічну структуру, він поділений на послідовні модулі або теми;
    • Є чіткі інструкції для користувачів щодо роботи із матеріалами курсу. Якщо інструкції складні, в методику повинна бути включена перевірка, чи розуміють їх користувачі;
    • Присутні елементи оцінювання та рефлексії (роздумів, творчості) щодо тематики курсу: вхідні на початку курсу (за потреби), проміжні протягом курсу або після кожного модуля, підсумкові в кінці курсу;
    • Є практично орієнтованими (наводять приклади з реального життя, симуляції, експерименти, передбачають активну участь користувача у вправах замість пасивного слухання, тощо);
    • Мають елементи мультимедіа та інтерактивності (короткі відео, аудіо, інтерактивні вправи на основі html5, ігри, перевірку знань, зв’язок з викладачем, тощо);
    • Курс сформовано із прийомами універсального та педагогічного дизайну (з урахуванням віку та інших особливостей цільової аудиторії для курсу). У тому числі, мова, зображення, формат (відео/аудіо/текст) повинні відповідати віку цільової аудиторії.

    Додаткові рекомендації щодо розробки освітніх курсів:

    • Інклюзивність. Щоб якомога більше дітей та/або дорослих могли скористатись важливим курсом, варто його адаптувати, щоб він був доступним для усіх. Зокрема, такими адаптаціями є субтитри та жестова мова, інклюзивний шрифт та звукоопис, зручна версія для людей з порушеннями зору.
    • Навички та цінності. Окрім знань щодо певної теми, освітні курси допомагають формувати практичні життєві навички, вміння, цінності (компетентності), зокрема навички 21 століття та/або компетентності, зазначені у Законі України «Про освіту». Важливо враховувати, які елементи навчального курсу формують певні навички та вміння – наприклад, планувати навчання, узагальнювати, порівнювати,  розвивати творчі здібності і критично мислити. Також навчальні курси мають враховувати цінності, з якими ознайомлюються їхні користувачі. 
    • Соціально-емоційний розвиток. Згідно з рекомендаціями Кембриджського університету щодо Learning passport, варто докладати зусиль, щоб у всіх навчальних курсах наскрізно були включені елементи (вправи/відео/приклади тощо), які формують соціально-емоційні навички — зокрема, увага, доброзичливість, стійкість, вирішення конфліктів, відповідальність тощо. Навчальні курси також можуть мотивувати користувачів до подальшого навчання та пізнання, формуючи одну із ключових навичок 21 століття – навчання впродовж життя. 
    Free Download WordPress Themes
    Download Premium WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    lynda course free download
    download huawei firmware
    Download Nulled WordPress Themes
    online free course