logo

Пошук

    Про підсумки моніторингу запровадження педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти у 2025 – 2026 н.р.

    17.11.2025

    Відповідно до  п. 2 завдання 2.4.3.1 Оперативного плану Міністерства освіти і науки України (далі – МОН), затвердженого наказом МОН від 06 березня 2025 року № 417 фахівцями відділу професійного розвитку педагогічних працівників Українського інституту розвитку освіти (далі – УІРО) у жовтні 2025 року здійснено моніторинг щодо запровадження педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО).

    За наданою інформацією від 25 департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської військових адміністрацій, закладів післядипломної педагогічної освіти станом на жовтень 2025 року педагогічна інтернатура функціонує у 1523 (+33) ЗЗСО. За 3087 (+140) інтернами, які проходять педагогічну інтернатуру у ЗЗСО, закріплено 2821 педагог-наставник. Це свідчить про те, що частина педагогів-наставників супроводжує більше ніж одного інтерна.

    Із загальної кількості інтернів:

    • 1284 (+346) не мають педагогічної освіти;
    • 836 (-58) здобувають педагогічну освіту.

    Ці дані свідчать про те, що 967 інтернів уже мають педагогічну освіту.

    Із загальної кількості інтернів:

    • 419 (+89) – педагогічні працівники, які працюють у 1-4 класах;
    • 1421 (-296) – педагогічні працівники, які працюють у 5-11 класах, з яких:
      • 309 (-14) – інтерни, які викладають предмети мовно-літературної освітньої галузі;
      • 190 (-49) – інтерни, які забезпечують реалізацію математичної освітньої галузі;
      • 161 (-49) – інтерни природничої освітньої галузі;
      • 73 (+25) – інтерни соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі;
      • 124 (-18) – інтерни громадянської та історичної освітньої галузі;
      • 249 (-80) – інтерни інформатичної освітньої галузі;
      • 66 (-27) – інтерни технологічної освітньої галузі;
      • 58 (-20) – інтерни мистецької освітньої галузі;
      • 192 (-65) – інтерни галузі фізична культура;
      • 1 інтерн проходить інтернатуру за двома освітніми галузями.

    Ці дані свідчать про те, що 1166 інтернів – педагогічні працівники, які працюють на інших посадах у ЗЗСО, а саме:

    • практичні психологи – 81 (-2) інтерн;
    • соціальні педагоги – 62 (0) інтерни;
    • асистенти вчителів – 709 (+134) інтернів;
    • педагоги-організатори – 122 (-37) інтерни;
    • вчителі-логопеди/дефектологи – 15 (- 15) інтернів;
    • вихователі групи продовженого дня – 126 (-5) інтернів;
    • вихователі у закладі освіти інтернатного типу – 51 (+17) інтерн.

    Також інтернатуру проходить 81 педагогічний працівник, які працюють на інших посадах у 13 областях, а саме: 10 – у Вінницькій, 3 – у Волинській,  4 – у Закарпатській; 8 – у Київській, 1 – у Кіровоградській, 26 – у Львівській, 1 – в Одеській, 1 – у Полтавській, 3 – у Рівненській, 3 – у Тернопільській, 1 – у Харківській, 2 – у Черкаській, 4 – у Чернівецькій областях та 14 – у місті Києві.
    Порівняння даних моніторингу, проведеного у жовтні 2024 року, засвідчує наступне. Загальна кількість закладів освіти, де впроваджують педагогічну інтернатуру зросла з 1490 до 1523 (+33). Також зросла кількість інтернів з 2947 до 3087 (+140).

    Так, у Вінницькій області запроваджено інтернатуру в 94 (-32) закладах освіти, де проходять інтернатуру 186 (-96) інтернів; Волинській – 120 (+49) закладів освіти, де 164 (+36) інтерни; Дніпропетровській – 107 (-50) закладів, де 177 (-99) інтернів; Донецькій – 20 (-2) закладів освіти, де 23  (-6) інтерни; Житомирській – 43 (+1) заклади освіти, де 73 (+7) інтерни; Закарпатській – 45 (-15) закладів, де 128 (-10) інтернів; Запорізькій – 9 (-6) закладів, 19 (-12) інтернів; Івано-Франківській – 132 (-12) заклади освіти, де 249 (-67) інтернів; Київській – 97 (0) закладів освіти, де 235 (-62) інтернів; Кіровоградській – 61 (+24) заклад освіти, де 90 (+42) інтернів; Луганській – 2 (-9) заклади освіти, де 2 інтерни (-12); Львівська – 227 (+154) закладів освіти, де 669 (+533) інтернів; Миколаївській – 32 (+20) заклади освіти, де 41 інтерн (+6); Одеській – 38 (-6) закладів освіти, де 75 (-13) інтернів; Полтавській – 71 (+14) заклад освіти, де 117 (+17) інтернів; Рівненській – 59 (-6) закладів освіти, де 119 (-34) інтернів; Сумська – 29 (-19) закладів освіти, де 42 (-26) інтерни; Тернопільській – 55 (-56) закладів освіти, де 56 (-133) інтернів; Харківській – 29 (-65) закладів освіти, де 50 (-107) інтернів; Херсонській – 3 (-10) заклади освіти, де 7 (-5) інтернів; Хмельницькій – 10 (+1) закладів освіти, де 17 (+6) інтернів; Черкаській – 32 (-21) заклади освіти, де 60 (-16) інтернів; Чернівецькій – 71(-14) заклад освіти, де 167 (-56) інтернів; Чернігівській – 19 (-6) закладів освіти, де 28 (-17) інтернів; м. Київ –  118 (+101) закладів освіти, де працюють 293 (+268) інтерни.

    Найбільша кількість закладів освіти, в яких упроваджується інтернатура за результатами моніторингу представлена у Львівській (227), Івано-Франківській (132) та Волинській (120) областях. Найменший показник – у Луганській (2), Херсонській (3) та Запорізькій (9) областях.

    Найбільша кількість інтернів працює у Львівській області (669), у місті Києві (270) та Івано-Франківській області (249). Найменший показник у Луганській (2), Херсонській (7), та Хмельницькій (17) областях.

    Найбільший показник збільшення кількості закладів освіти, що впроваджують інтернатуру спостерігається у Львівській області (+154), місті Києві (+101) та Волинській області (+49). В окремих областях спостерігається значне зниження кількості закладів, які впроваджують педагогічну інтернатуру: Харківська (-65), Тернопільська (-56) та Дніпропетровська (-50) області.

    Оскільки тривалість педагогічної інтернатури становить один рік, дані щодо кількості закладів освіти, що її впроваджують, кількості інтернів у них та педагогів-наставників, що їх супроводжують, є динамічними показниками. Відповідно, ці кількісні показники щороку змінюватимуться відповідно до потреб і запитів закладів освіти.

    Узагальнену інформацію про стан упровадження педагогічної інтернатури в закладах освіти, а також про кількість інтернів, які проходять її в областях та місті Києві у 2025-2026 н.р. станом на жовтень 2025 року подано у додатку.

     

    Узагальнена інформація про стан запровадження педагогічної інтернатури в закладах освіти та кількості у них інтернів, що функціонують в областях та м. Києві (станом на жовтень 2025 р.)

    Download WordPress Themes Free
    Download Nulled WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    udemy free download
    download lava firmware
    Download Nulled WordPress Themes
    online free course