Новий посібник для тренерів-супервізорів у сфері загальної середньої освіти!
Новий посібник для тренерів-супервізорів у сфері загальної середньої освіти!
15.09.2025
Організація і проведення групової супервізії у сфері загальної середньої освіти (за програмою підвищення кваліфікації тренерів-супервізорів у сфері загальної середньої освіти): путівник для тренерів / укладачі О. Боярчук, І. Горбенко, Л. Микитюк, О. Федоренко. Київ, 2025, 84 с.
Посібник містить:
розробки занять,
інформаційні матеріали,
практичні вправи для навчання супервізорів.
Його мета — допомогти тренерам формувати в освітян навички, необхідні для проведення групової супервізії як інструменту професійної підтримки та розвитку.
У ХХІ столітті роль учителя суттєво змінилася – вона стала складнішою, більш комплексною, зросло емоційне та психологічне навантаження. За таких обставин дуже важливо, щоб педагоги підтримували власну мотивацію до професійного зростання. Тому системна професійна підтримка має змінювати традиційні форми на більш гнучкі та індивідуалізовані, як от – супервізія.
Супервізія дозволяє:
зміцнювати професійну стійкість педагогів,
будувати культуру довіри й партнерства,
підтримувати психологічно-емоційну витривалість освітян в умовах війни.
Ми віримо, що супервізія стане дієвим інструментом не лише професійного зростання вчителів, а й розвитку демократичної культури у школах.
Публікація підготовлена за сприяння програми “Демократична школа: освіта для демократичної стійкості”, що реалізується Європейським центром ім. Вергеланда (Норвегія) та Міністерством освіти і науки України у партнерстві з БО “Центр освітніх ініціатив”, ВФ “Крок за кроком”, БФ savED та освітньою програмою “Крок за кроком” (Молдова) за фінансової підтримки Норвегії.