logo

Пошук

    Про підсумки моніторингу запровадження педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти у 2024 році

    23.12.2024

    Відповідно до п. 1 завдання 2.4.5.1. Оперативного плану Міністерства освіти і науки України (далі – МОН), затвердженого наказом МОН від 29.03.2024 № 421 та листа МОН «Про проведення педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти у 2024-2025 н. р.» від 03.10.2024 № 1/18101-24, фахівцями відділу професійного розвитку педагогічних працівників УІРО у жовтні-листопаді 2024 року здійснено моніторинг щодо запровадження педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти.

    За наданою інформацією від 25 департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської військових адміністрацій, інститутів післядипломної педагогічної освіти станом на жовтень 2024 року педагогічна інтернатура функціонує у 1490 закладах загальної середньої освіти, де проходять педагогічну інтернатуру 2947 інтерни, з них:

    • 938 інтернів, що не мають педагогічної освіти;
    • 894 інтернів, що здобувають педагогічну освіту;
    • 508 (+33) інтернів – педагогічні працівники, які працюють у 1-4 класах;
    • 1719 (+573) інтернів – педагогічні працівники, які працюють у 5-11 класах, з яких: 323 (+17) – викладають предмети мовно-літературної освітньої галузі, 239 (+113) – інтернів, які забезпечують реалізацію математичної освітньої галузі, 210 (+56) – інтерни природничої освітньої галузі, 48 (+14) – соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, 142 (+2) – громадянської та історичної освітньої галузі, 329 (+171) – інформатичної освітньої галузі, 93 (+60) – технологічної освітньої галузі, 78 (+14) – мистецької освітньої галузі, 257 (+90) – вчителі фізичної культури.

    У 2024 році 7 інтернів викладають предмет «Захист України». Крім того, інтернатуру проходять педагогічні працівники, які працюють на інших посадах:

    • 83 (+31) інтерни, які працюють практичними психологами;
    • 62 (+15) інтернів, які працюють соціальними педагогами;
    • 575 (+533) інтернів – працюють на посаді асистентів вчителів;
    • 159 (+146) інтернів – педагоги-організатори;
    • 30 (+28) інтерни – вчителі-логопеди/дефектологи;
    • 131 (+129) інтерни – педагогічні працівники, які працюють вихователем групи продовженого дня;
    • 34 (+32) інтерни – педагогічні працівники, які обіймають посади вихователів у закладі освіти інтернатного типу;
    • 2 (+1)1 інтерни – керівники гуртка.

    Із загальної кількості інтернів 938 осіб не мають педагогічної освіти, 894 особи здобувають педагогічну освіту.

    За результатами порівняння даних моніторингу, що здійснювався у жовтні 2023 року, констатуємо наступне. Загальна кількість закладів освіти, де впроваджують педагогічну інтернатуру зросла з 1078 до 1490 (+412). Також зросла кількість інтернів з 1823 до 2947 (+1124).

    Так, у Вінницькій області запроваджено інтернатуру в 126 (+76) закладах освіти, де проходять інтернатуру 282 (+179) інтерни; Волинській – 71 (+3) закладів освіти, де 128 (-5) інтерни; Дніпропетровській – 157 (+115) заклади, де 276 (+217) інтернів; Донецькій – 22 (+0) заклади освіти, де 29 (+2) інтерн; Житомирській – 42 (+16) закладів освіти, де 66 (+15) інтернів; Закарпатській –60 (+10) закладів, де 138 (+47) інтернів; Запорізькій – 15 закладів, 31 інтерн (у 2023 році педагогічна інтернатура не запроваджувалася); Івано-Франківській – 144 (+16) закладів освіти, де 316 (+136) інтернів; Київській – 97 (-3) закладів освіти, де 297 (+129) інтернів; Кіровоградській – 37 (-2) закладів освіти, де 48 (+2) інтернів; Луганській – 11 (+7) заклади освіти, де 14 інтерни (+10); Львівська – 73 (+0) заклади освіти, де 136 (+0) інтернів; Миколаївській – 12 (+11) заклад освіти, де 35 інтерни (+33); Одеській – 44 (-4) закладів освіти, де 88 (+11) інтернів; Полтавській – 57 (-17) заклади освіти, де 100 (-13) інтернів; Рівненській – 65 (+21) заклади освіти, де 153 (+36) інтернів; Сумська – 48 (+11) закладів освіти, де 68 (+38) інтернів; Тернопільській – 111 (+55) закладів освіти, де 189 86 (+103) інтернів; Харківській – 94 (+26) закладів освіти, де 157 (+54) інтерни; Херсонській – 13 (-7) закладів освіти, де 13 (-10) інтерни; Хмельницькій – 9 (+7) заклади освіти, де 11 (+9) інтерни; Черкаській – 53 (+25) закладів освіти, де 76 (+34) інтерн; Чернівецькій – 85 (+55) закладів освіти, де 223 (+160) інтерни; Чернігівській – 25 (+ 7) закладів освіти, де 45 (+12) інтерни; м. Київ – 17 (-31) закладів освіти, де працюють 25 110 (-85) інтернів.

    Найбільша кількість закладів освіти, в яких впроваджується інтернатура за результатами моніторингу представлена у Дніпропетровській (157), Вінницькій (126), та Тернопільській (111) областях. Найменший показник у Миколаївській (12), Луганській (11), Хмельницькій (9).

    Найбільша кількість інтернів працює в Київській (297), Вінницькій (282) та  Дніпропетровській (276) областях. Найменший показник у Луганській (14), Херсонській (13), Миколаївській (12) та Хмельницькій (11) областях.

    Найбільший показник збільшення кількості закладів освіти, що впроваджують інтернатуру спостерігається в Дніпропетровській (+115), Вінницькій (+76), Тернопільській (+55), Чернівецькій (+55) областях. В окремих областях спостерігається значне зниження кількості закладів, які впроваджують педагогічну інтернатуру: м.Київ (-31), Полтавська область (-14), Херсонська область (-7), Одеська область (-4).

    Враховуючи те, що тривалість педагогічної інтернатури становить один рік, то інформація про зміни у кількості закладів освіти, що її впроваджують та кількості інтернів у них, є динамічними показниками. Тому, кількісні показники змінюватимуться щорічно відповідно до потреб і запитів закладів освіти.

    У додатку 1 подаємо узагальнену інформацію про стан запровадження педагогічної інтернатури в закладах освіти та кількості у них інтернів, що функціонують в областях та м. Києві (станом на жовтень 2024 р.).

    Premium WordPress Themes Download
    Download WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    online free course
    download karbonn firmware
    Download Premium WordPress Themes Free
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=