logo

Пошук

    Про підсумки моніторингу запровадження педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти у 2024 році

    23.12.2024

    Відповідно до п. 1 завдання 2.4.5.1. Оперативного плану Міністерства освіти і науки України (далі – МОН), затвердженого наказом МОН від 29.03.2024 № 421 та листа МОН «Про проведення педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти у 2024-2025 н. р.» від 03.10.2024 № 1/18101-24, фахівцями відділу професійного розвитку педагогічних працівників УІРО у жовтні-листопаді 2024 року здійснено моніторинг щодо запровадження педагогічної інтернатури в закладах загальної середньої освіти.

    За наданою інформацією від 25 департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської військових адміністрацій, інститутів післядипломної педагогічної освіти станом на жовтень 2024 року педагогічна інтернатура функціонує у 1490 закладах загальної середньої освіти, де проходять педагогічну інтернатуру 2947 інтерни, з них:

    • 938 інтернів, що не мають педагогічної освіти;
    • 894 інтернів, що здобувають педагогічну освіту;
    • 508 (+33) інтернів – педагогічні працівники, які працюють у 1-4 класах;
    • 1719 (+573) інтернів – педагогічні працівники, які працюють у 5-11 класах, з яких: 323 (+17) – викладають предмети мовно-літературної освітньої галузі, 239 (+113) – інтернів, які забезпечують реалізацію математичної освітньої галузі, 210 (+56) – інтерни природничої освітньої галузі, 48 (+14) – соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, 142 (+2) – громадянської та історичної освітньої галузі, 329 (+171) – інформатичної освітньої галузі, 93 (+60) – технологічної освітньої галузі, 78 (+14) – мистецької освітньої галузі, 257 (+90) – вчителі фізичної культури.

    У 2024 році 7 інтернів викладають предмет «Захист України». Крім того, інтернатуру проходять педагогічні працівники, які працюють на інших посадах:

    • 83 (+31) інтерни, які працюють практичними психологами;
    • 62 (+15) інтернів, які працюють соціальними педагогами;
    • 575 (+533) інтернів – працюють на посаді асистентів вчителів;
    • 159 (+146) інтернів – педагоги-організатори;
    • 30 (+28) інтерни – вчителі-логопеди/дефектологи;
    • 131 (+129) інтерни – педагогічні працівники, які працюють вихователем групи продовженого дня;
    • 34 (+32) інтерни – педагогічні працівники, які обіймають посади вихователів у закладі освіти інтернатного типу;
    • 2 (+1)1 інтерни – керівники гуртка.

    Із загальної кількості інтернів 938 осіб не мають педагогічної освіти, 894 особи здобувають педагогічну освіту.

    За результатами порівняння даних моніторингу, що здійснювався у жовтні 2023 року, констатуємо наступне. Загальна кількість закладів освіти, де впроваджують педагогічну інтернатуру зросла з 1078 до 1490 (+412). Також зросла кількість інтернів з 1823 до 2947 (+1124).

    Так, у Вінницькій області запроваджено інтернатуру в 126 (+76) закладах освіти, де проходять інтернатуру 282 (+179) інтерни; Волинській – 71 (+3) закладів освіти, де 128 (-5) інтерни; Дніпропетровській – 157 (+115) заклади, де 276 (+217) інтернів; Донецькій – 22 (+0) заклади освіти, де 29 (+2) інтерн; Житомирській – 42 (+16) закладів освіти, де 66 (+15) інтернів; Закарпатській –60 (+10) закладів, де 138 (+47) інтернів; Запорізькій – 15 закладів, 31 інтерн (у 2023 році педагогічна інтернатура не запроваджувалася); Івано-Франківській – 144 (+16) закладів освіти, де 316 (+136) інтернів; Київській – 97 (-3) закладів освіти, де 297 (+129) інтернів; Кіровоградській – 37 (-2) закладів освіти, де 48 (+2) інтернів; Луганській – 11 (+7) заклади освіти, де 14 інтерни (+10); Львівська – 73 (+0) заклади освіти, де 136 (+0) інтернів; Миколаївській – 12 (+11) заклад освіти, де 35 інтерни (+33); Одеській – 44 (-4) закладів освіти, де 88 (+11) інтернів; Полтавській – 57 (-17) заклади освіти, де 100 (-13) інтернів; Рівненській – 65 (+21) заклади освіти, де 153 (+36) інтернів; Сумська – 48 (+11) закладів освіти, де 68 (+38) інтернів; Тернопільській – 111 (+55) закладів освіти, де 189 86 (+103) інтернів; Харківській – 94 (+26) закладів освіти, де 157 (+54) інтерни; Херсонській – 13 (-7) закладів освіти, де 13 (-10) інтерни; Хмельницькій – 9 (+7) заклади освіти, де 11 (+9) інтерни; Черкаській – 53 (+25) закладів освіти, де 76 (+34) інтерн; Чернівецькій – 85 (+55) закладів освіти, де 223 (+160) інтерни; Чернігівській – 25 (+ 7) закладів освіти, де 45 (+12) інтерни; м. Київ – 17 (-31) закладів освіти, де працюють 25 110 (-85) інтернів.

    Найбільша кількість закладів освіти, в яких впроваджується інтернатура за результатами моніторингу представлена у Дніпропетровській (157), Вінницькій (126), та Тернопільській (111) областях. Найменший показник у Миколаївській (12), Луганській (11), Хмельницькій (9).

    Найбільша кількість інтернів працює в Київській (297), Вінницькій (282) та  Дніпропетровській (276) областях. Найменший показник у Луганській (14), Херсонській (13), Миколаївській (12) та Хмельницькій (11) областях.

    Найбільший показник збільшення кількості закладів освіти, що впроваджують інтернатуру спостерігається в Дніпропетровській (+115), Вінницькій (+76), Тернопільській (+55), Чернівецькій (+55) областях. В окремих областях спостерігається значне зниження кількості закладів, які впроваджують педагогічну інтернатуру: м.Київ (-31), Полтавська область (-14), Херсонська область (-7), Одеська область (-4).

    Враховуючи те, що тривалість педагогічної інтернатури становить один рік, то інформація про зміни у кількості закладів освіти, що її впроваджують та кількості інтернів у них, є динамічними показниками. Тому, кількісні показники змінюватимуться щорічно відповідно до потреб і запитів закладів освіти.

    У додатку 1 подаємо узагальнену інформацію про стан запровадження педагогічної інтернатури в закладах освіти та кількості у них інтернів, що функціонують в областях та м. Києві (станом на жовтень 2024 р.).

    Premium WordPress Themes Download
    Download WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=
    download karbonn firmware
    Download Nulled WordPress Themes
    free download udemy course