Пошук
28.01.2022
27 січня 2022 року начальниця відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти», к.п.н., доц. Косенчук Ольга Геннадіївна взяла участь у навчально-практичному семінарі «Використання методики ECERS-3 для оцінювання освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта та професорсько-викладацького складу кафедри початкової та дошкільної освіти факультету педагогічного освіти Львівського національного університету імені Івана Франка.
У перебігу свого виступу Ольга Геннадіївна зазначила: «ECERS-3 – це інструмент, який забезпечує всеосяжний вимір якості, спрямований на покращення освітнього процесу кожного закладу дошкільної освіти. Міжнародна методика дозволяє отримати об’єктивні дані про форми взаємодії з дітьми, про створені умови для розвитку інтересів дітей, формування мотивації для подальшого особистого професійного зростання самих педагогів».
Застосування ECERS-3 сприятиме індивідуалізації освіти; урізноманітнить види діяльності дітей у закладі дошкільної освіти; акцентує увагу на важливості позитивної комунікації вихователів з дитиною, а також підвищить значення середовища, у якому розвиваються діти».
Варто зазначити, що основною метою дослідження оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 є визначення реального стану дошкілля в Україні задля його подальшого вдосконалення.
На офіційному сайті Міністерства освіти і науки та Українського інституту розвитку освіти є додаткова інформація щодо імплементації методики ECERS-3 в Україні.
Під час виступу пані Ольга акцентувала увагу на особливостях оцінювання кожної підшкали, звернула увагу на сильні та слабкі сторони визначені експертами під час основного етапу польового дослідження якості освітнього процесу за міжнародною методикою ECERS-3.
Учасники мали змогу поставити запитання та отримати на них фахові відповіді, студентська громада та професорсько-викладацький склад кафедри початкової та дошкільної освіти ЛНУ ім. Івана Франка висловили бажання долучитися до Всеукраїнської професійної спільноти на шляху до якісного дошкілля.
У підсумку зустрічі було створено основу для роздумів про те, як середовище впливає на розвиток дітей; яка роль кожного учасника освітнього процесу в забезпеченні якісного освітнього процесу в ЗДО та ін.