Пошук
02.11.2021
З 01.11.2021 по 15.12.2021 року вперше в Україні відбуватиметься основний етап дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу за методикою ECERS-3, яке проводитимуть 8 провідних і 50 регіональних експертів у 200 закладах дошкільної освіти України. Експерти пройшли відповідне навчання й отримали сертифікат Державної установи «Український інститут розвитку освіти».
Ініціатором дослідження є Міністерство освіти і науки України, основним виконавцем – Державна установа «Український інститут розвитку освіти» у партнерстві з Командою підтримки реформ (Reform Support Team – RST) МОН та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». Дослідження також підтримується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
Ми хочемо представити вам провідних і регіональних експертів з оцінювання якості освітнього процесу за методикою ECERS-3.
Знайомтесь – наші провідні експерти.
Знайомтесь – наші регіональні експерти.
Основною метою дослідження є оцінка якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.
Дослідження здійснюватиметься відповідно до Закону України «Про освіту» (абзац 9, п.1, частини 4, ст. 41 та ст. 48); цілі 1.1. Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.09.2019 №849, наказів Міністерство освіти і науки України (далі – МОН) від 12.12.2019 №1561 «Про організацію та проведення у 2020 році моніторингового дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS», від 26.10.2021 № 1137 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 10.04.2020 №504» та наказу державної установи «Український інститут розвитку освіти» від 26.10.2021 № 157-аг «Про затвердження програми дослідження якості дошкільної освіти з використанням методики Early Childhood Education Rating Scales (далі – ECERS-3)».