logo

Пошук

    Адміністрування шкали ECERS-3

    18.06.2021

    17.06.2021 року відбулося восьме заняття навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 з теми «Адміністрування шкали ECERS-3».

    Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

    Ключовими питаннями вебінару були: інструктаж з користування бланком оцінювання; практичне використання бланку оцінювання та особливості розрахунку результатів.

    Експерти (Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН) ознайомили учасників з особливостями заповнення бланків спостереження, надали рекомендації експертам щодо здійснення дослідження.

    У перебігу заняття учасники активно ставили запитання та отримували вичерпні відповіді від експертів, зокрема:

    • В коментарях до параметру 7.2 (підшкала «Простір і вмелювання») вказано, що «Оцінюється і необхідність користування сходами. … вхід до закладу має бути …. (ст. 22)». Запитання: 1. Коли ми це оцінюємо до спостереження чи після (якщо під час спостереження ми були в межах приміщення)? 2. Оцінюємо завжди чи тільки тоді, коли в групі є дитина з ООП, чи коли в ЗДО є така дитина? 3. Чи залежить ця оцінка від того, яка особливість дитини з ООП?
    • Як оцінити куточок усамітнення, якщо він знаходиться в спальні і матеріал до нього захований?
    • Як оцінити, якщо в групі взагалі відсутнє візуальне оформлення для дітей (через те, що ігрові і навчальні осередки не дають можливість оформити стіну), а фотографії сімей дітей прикріплені на інформаційному стенді в роздягальні над шафами?
    • Параметр «Споживання їжі». Ситуація в групі: помічник вихователя миє посуд (стоїть спиною до дітей), вихователь відсутній – відмічає присутніх у ЗДО дітей, діти споживають їжу, діти просяться грати в осередках, помічник не дозволяє, так як хоче щоб всі закінчили снідати одночасно, через 15 хв УСІ діти закінчили споживати їжу і помічник вихователя дозволила перейти до іншої діяльності. Як оцінити індикатор 5.1.?
    • Якщо трапилось так, що я не мала можливості проводити оцінювання в групі, так як організовано-пізнавальна діяльність почалась з 09.30 на вулиці і все спостереження пройшло на вулиці, як оцінювати такі параметри, що оцінюються в групі?
    • Як оцінити, якщо під час тригодинного спостереження діти ані разу не гралися кубиками.

    На наступних зустрічах учасники навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 матимуть змогу поспілкуватися з міжнародними експертами щодо застосування шкали ECERS-3.

    Дякуємо всім за активну участь у навчанні!

    Download Nulled WordPress Themes
    Premium WordPress Themes Download
    Free Download WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    free download udemy course
    download samsung firmware
    Download WordPress Themes
    online free course