logo

Пошук

    Адміністрування шкали ECERS-3

    18.06.2021

    17.06.2021 року відбулося восьме заняття навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 з теми «Адміністрування шкали ECERS-3».

    Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

    Ключовими питаннями вебінару були: інструктаж з користування бланком оцінювання; практичне використання бланку оцінювання та особливості розрахунку результатів.

    Експерти (Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН) ознайомили учасників з особливостями заповнення бланків спостереження, надали рекомендації експертам щодо здійснення дослідження.

    У перебігу заняття учасники активно ставили запитання та отримували вичерпні відповіді від експертів, зокрема:

    • В коментарях до параметру 7.2 (підшкала «Простір і вмелювання») вказано, що «Оцінюється і необхідність користування сходами. … вхід до закладу має бути …. (ст. 22)». Запитання: 1. Коли ми це оцінюємо до спостереження чи після (якщо під час спостереження ми були в межах приміщення)? 2. Оцінюємо завжди чи тільки тоді, коли в групі є дитина з ООП, чи коли в ЗДО є така дитина? 3. Чи залежить ця оцінка від того, яка особливість дитини з ООП?
    • Як оцінити куточок усамітнення, якщо він знаходиться в спальні і матеріал до нього захований?
    • Як оцінити, якщо в групі взагалі відсутнє візуальне оформлення для дітей (через те, що ігрові і навчальні осередки не дають можливість оформити стіну), а фотографії сімей дітей прикріплені на інформаційному стенді в роздягальні над шафами?
    • Параметр «Споживання їжі». Ситуація в групі: помічник вихователя миє посуд (стоїть спиною до дітей), вихователь відсутній – відмічає присутніх у ЗДО дітей, діти споживають їжу, діти просяться грати в осередках, помічник не дозволяє, так як хоче щоб всі закінчили снідати одночасно, через 15 хв УСІ діти закінчили споживати їжу і помічник вихователя дозволила перейти до іншої діяльності. Як оцінити індикатор 5.1.?
    • Якщо трапилось так, що я не мала можливості проводити оцінювання в групі, так як організовано-пізнавальна діяльність почалась з 09.30 на вулиці і все спостереження пройшло на вулиці, як оцінювати такі параметри, що оцінюються в групі?
    • Як оцінити, якщо під час тригодинного спостереження діти ані разу не гралися кубиками.

    На наступних зустрічах учасники навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 матимуть змогу поспілкуватися з міжнародними експертами щодо застосування шкали ECERS-3.

    Дякуємо всім за активну участь у навчанні!

    Download Premium WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    Download Nulled WordPress Themes
    Download WordPress Themes Free
    udemy free download
    download xiomi firmware
    Download Nulled WordPress Themes
    udemy paid course free download