logo

Пошук

    Уряд схвалив Концепцію розвитку STEM-освіти

    05.08.2020

    Кабінет Міністрів України 5 серпня 2020 року ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року. За словами Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Концепція розвитку природничо-математичної освіти — це європейський та світовий тренд, який допомагає опанувати професійні навички 21 століття.

    «Уряд прагне, щоб науково-технічні, математичні, інженерні професії стали знову популярними. Це відповідь на запити економіки та потреби суспільства», — зазначив Денис Шмигаль.

    На його переконання, STEM-підхід буде найкраще поєднуватись з реформованою шкільною освітою.

    «Іншим сьогоднішнім рішенням ми фактично спрямуємо 1 млрд. грн на забезпечення якісної, сучасної, доступної «Нової української школи». Пропонуємо, щоб кошти державної субвенції, передбачені місцевим бюджетам, могли використовуватись органами місцевого самоврядування на матеріально-технічне забезпечення «Нової української школи», — зазначив Прем’єр-міністр під час засідання Уряду.

    «Запровадження STEM-освіти не тільки дозволить вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, а й допоможе учням ще зі шкільної парти вчитися критичного мислення та вдало комбінувати отримані знання для вирішення реальних життєвих ситуацій. Адже одними із основних компетентностей школярів є навички логічного і математичного мислення та наукове розуміння природи і сучасних технологій», – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет.

    З розпорядженням Уряду № 960-р від 05 серпня 2020 р. «Про схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)» та з текстом Концепції можна ознайомитися за покликанням.

    Довідково. STEM-освіта (Science, Technology, Engineering and Mathematics) – система природничої і математичної освітніх галузей, яка має на меті розвиток особистості через формування компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій і життєвих цінностей.

    Вона базується на трансдисциплінарному підході до навчання, практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань для розв’язання практичних проблем та їхнього використання у професійній діяльності.

    Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне впровадження на всіх складниках та рівнях освіти, встановлення партнерства з роботодавцями і науковими установами та їхнє залучення до розвитку природничо-математичної освіти.

    Згідно з Концепцією, навчальні методики та навчальні програми STEM-освіти будуть спрямовані на формування компетентностей, актуальних на ринку праці. Зокрема, це критичне, інженерне і алгоритмічне мислення, навички оброблення інформації й аналізу даних, цифрова грамотність, креативні якості та інноваційність, навички комунікації.

    STEM-освіта буде впроваджуватись із урахуванням принципів особистісного підходу, постійного оновлення змісту освіти відповідно до нових досягнень науки та вимог ринку праці, формування необхідних компетентностей на всіх складниках та рівнях освіти, розвитку закладів спеціалізованої освіти наукового спрямування.

    Розвиток STEM-освіти може бути забезпечений на початковому, базовому, профільному, вищому/професійному рівнях освіти.

    STEM-освіта може реалізу’ватися через усі види освіти – формальну, неформальну, інформальну (на онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій, турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо).

    Джерела  Сайт КМУ  Сайт МОН

    Download WordPress Themes
    Download WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    Download Best WordPress Themes Free Download
    free online course
    download mobile firmware
    Download Nulled WordPress Themes
    free download udemy course