За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.
Процеси розвитку, виховання і соціалізації в новій школі покликані зробити випускника конкурентоздатним у ХХІ столітті.
Системне використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі суттєво розширить можливості педагога, оптимізує управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності.
Формула Нової школи поєднує 9 ключових компонентів:
Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві;
Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно;
Наскрізний процес виховання, який формує цінності;
Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію;
Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками;
Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;
Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя;
Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти;
Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу.
Детально про Концепцію «Нової української школи» дивіться презентацію [закінчився термін] Міністерства освіти і науки України(МОН).
Усі актуальні новини НУШ, матеріали, нормативні документи, а також відповіді фахівців на актуальні питання, анонси подій та можливостей підвищення кваліфікації вчителів зібрано на спеціалізованому сайті за покликанням.