logo

Пошук

    З Україною в серці

    15.07.2022

    «Патріотизм – серцевина людини, основа її активної позиції»
    В.О. Сухомлинський

    Відомий педагог Василь Сухомлинський вбачав у патріотизмі ціннісно-смислову серцевину, стрижень людини, яка відчуває себе частиною свого народу. І це спонукає її до активної життєвої позиції у власному житті і житті країни. І ця активна позиція має формуватись ще з дошкільних років. Як щемко, коли наша малеча з задоволенням співає «Ой, у лузі червона калина…», святково вбираються у вишиванки, заквітчуються у віночки та прикрашають одяг коралями! Саме таке дитинство – мирне, щасливе, яскраве, усміхнене та радісне – має бути у наших дошкільнят! І нам, дорослим та педагогам необхідно створити для цього всі умови.

    В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти приділено значну увагу змістовному компоненту освітнього напряму «Дитина в соціумі». Адже його мета – формування в дітей дошкільного віку соціально-громадянської компетентності, яка є складовою їхнього особистісного зростання в період дошкільного дитинства.

    Що ж дає змогу реалізувати завдання Державного стандарту дошкільної освіти? Зокрема – це парціальні програми і посібники. Саме таку парціальну програму з національно-патріотичного виховання, з повним комплексом методичного забезпеченням, сьогодні представляємо до уваги педагогів, батьків, студентів.

    Парціальна програма «Моя країна – Україна» для старшого дошкільного віку (автори Гавриш Н.В., Косенчук О.Г., Піроженко Т.О.) отримала гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі» та зареєстровано в Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за №1.0013-2022. Ви маєте унікальну можливість поповнити свій професійний кейс чи домашню бібліотеку.

    До комплекту входять: парціальна програма, методичні рекомендації, Хрестоматія, робочий зошит та словник.

    Хрестоматія «Моя країна – Україна», яка є навчальним посібником та містить широку жанрову палітру тематично об’єднаних фольклорних і літературних творів.

    Робочий зошит містить розвивальні завдання, націлені на формування позитивного образу своєї країни, розширення уявлень про її національні і державні символи, історію, традиції та культуру українського народу.

    Варіанти роботи з маленькими вихованцями можуть бути різні: спочатку діти розглядають потрібну сторінку зошита, потім слухають літературний твір й опрацьовують його, а відтак повертаються до індивідуального чи парного виконання завдань з подальшим їх презентуванням та обговоренням. Інший варіант: роботі в зошиті передує читання твору й організація роботи з текстом. Або знайомство з текстом може збагачувати, доповнювати уявлення дітей, які вони накопичили під час роботи із зошитом. Утім і хрестоматія, і робочий зошит – самостійні, відокремлені й самодостатні навчальні посібники для дошкільнят, хоч і мають спільну тематично-змістову структуру.

    Результатом нашого виховання дошкільнят мають стати не лише сформовані первинні уявлення і знання, а засвоєні практичні вміння і навички, і головне – бажання діяти згідно з нормами соціальної моралі, прийнятими нашим народом, намір слідувати традиціям, відповідати позитивному образу українця.

    Download Best WordPress Themes Free Download
    Download WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    lynda course free download
    download huawei firmware
    Download WordPress Themes Free
    udemy free download