Пошук
Публікації
Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Модифіковані (скорочені) навчальні програми для навчальних предметів українознавчого циклу
Звіт за результатами дослідження «Застосування професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)»»
Навчально-методичний посібник «Як ти? Уроки з психології для школярів (10-14 років)»
Розроблено методичний посібник “Діагностичне тестування: як працювати з тестами та їхніми результатами”
Підвищення кваліфікації фахівців ЦПРПП: комплект навчально-методичного забезпечення
Інформаційний порадник «Атестація педагогічних працівників»
Надання освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання на всіх рівнях освіти
Моніторинг впровадження педагогічної інтернатури в закладах освіти
Методичні рекомендації щодо зарахування, переведення та відрахування вихованців державних (комунальних) закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стан
Про безпеку в закладах дошкільної освіти