logo

Пошук

    Практика асистента педагога: міжнародний та український контекст

    25.01.2021

    Публікація «Практика асистента педагога: міжнародний та український контекст» містить результати дослідження, що проводилося групою авторів, серед них працівники Українського інституту розвитку освіти – Наталя СОФІЙ, перша заступниця директора та Оксана ФЕДОРЕНКО, методистка відділу дошкільної та початкової освіти.

    Асистент педагога – один із важливих чинників забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до навчання й розвитку дітей, ефективної співпраці з батьками та іншими фахівцями. Проте у кожній країні асистенти педагога можуть виконувати різні функції, що залежить від національного контексту та державної політики. Спільним для всіх країн є те, що асистент педагога – це додатковий ресурс у школі, який не обов’язково закріплюється за одним класом чи дошкільною групою, а гнучко використовується задля забезпечення індивідуалізації та збільшення ефективності освітнього процесу.

    Проведення дослідження та написання цієї публікації стало можливим завдяки підтримці Міжнародного фонду «Відродження», Ромської мережі REYN в Україні, Фундації Відкритого суспільства. Дослідження проведене за організаційної підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

     

    Завантажити публікацію можна за цим посиланням

    Premium WordPress Themes Download
    Premium WordPress Themes Download
    Download WordPress Themes Free
    Premium WordPress Themes Download
    free download udemy course
    download mobile firmware
    Free Download WordPress Themes
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=