logo

Пошук

    Практика асистента педагога: міжнародний та український контекст

    25.01.2021

    Публікація «Практика асистента педагога: міжнародний та український контекст» містить результати дослідження, що проводилося групою авторів, серед них працівники Українського інституту розвитку освіти – Наталя СОФІЙ, перша заступниця директора та Оксана ФЕДОРЕНКО, методистка відділу дошкільної та початкової освіти.

    Асистент педагога – один із важливих чинників забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до навчання й розвитку дітей, ефективної співпраці з батьками та іншими фахівцями. Проте у кожній країні асистенти педагога можуть виконувати різні функції, що залежить від національного контексту та державної політики. Спільним для всіх країн є те, що асистент педагога – це додатковий ресурс у школі, який не обов’язково закріплюється за одним класом чи дошкільною групою, а гнучко використовується задля забезпечення індивідуалізації та збільшення ефективності освітнього процесу.

    Проведення дослідження та написання цієї публікації стало можливим завдяки підтримці Міжнародного фонду «Відродження», Ромської мережі REYN в Україні, Фундації Відкритого суспільства. Дослідження проведене за організаційної підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

     

    Завантажити публікацію можна за цим посиланням

    Download WordPress Themes
    Download Best WordPress Themes Free Download
    Download Premium WordPress Themes Free
    Free Download WordPress Themes
    udemy paid course free download
    download huawei firmware
    Download WordPress Themes Free
    udemy paid course free download