Пошук
04.02.2025
На виконання п. 1 завдання 2.4.5.1. Оперативного плану Міністерства освіти і науки України (далі – МОН), затвердженого наказом МОН від 29.03.2024 р. № 421, та листа МОН від 23.10.2024 No1/19724 «Про надання інформації щодо створення центрів професійного розвитку педагогічних працівників» фахівцями відділу професійного розвитку педагогічних працівників державної установи «Український інститут розвитку освіти» здійснено моніторинг створення та функціонування центрів професійного розвитку педагогічних працівників (далі – центри) у 2024 році. Метою моніторингу є отримання об’єктивних даних про поточний стан функціонування центрів.
Опрацьовано та узагальнено інформацію щодо діяльності 364 центрів 25 обласних, Київської міської військових адміністрацій України. Станом на 01 жовтня 2024 року за поданою інформацією в Україні налічується 364 центри. З них фактично працює 351 центр. У період з 01 жовтня 2023 року по 01 жовтня 2024 року:
У 4 областях динаміка змін кількості центрів позитивна, незалежно від воєнних дій у країні: Тернопільська область + 1, Харківська область + 1, Чернівецька область + 1, Чернігівська область + 1. На жаль, маємо і спадну динаміку по кількості центрів в 6 областях: Вінницька -1, Дніпропетровська – 1, Закарпатська – 1, Запорізька – 1, Херсонська – 1, Хмельницька – 2. Полтавська область тримає баланс кількості центрів, а саме: 1 – ліквідовано, 1 – створено.
Кількість центрів сталою залишається у Волинській, Житомирській, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Луганській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Рівненській, Сумській, Черкаській областях та місті Київ.
Станом на 01 жовтня 2023 року функціонувало 365 центрів.
За результатами порівняння даних за 2023 та 2024 роки, констатуємо наступне:
Детальний аналіз щодо проведеного моніторингу центрів – 2024 подано за покликанням https://uied.org.ua/wp-content/uploads/2024/12/uied-2024-17.12.2024.pdf
Щоб детальніше ознайомитись із кількістю центрів у областях – див. Карту України з ЦПРПП
Моніторинг створення центрів професійного розвитку педагогічних працівників – 2023