Рекомендації щодо створення осередків (просторів) психологічної підтримки на базі центрів професійного розвитку педагогічних працівників
Рекомендації щодо створення осередків (просторів) психологічної підтримки на базі центрів професійного розвитку педагогічних працівників
03.12.2024
Психологічна підтримка педагогів надзвичайно важлива, особливо у сучасних умовах воєнного стану, коли педагоги стикаються із тривалим стресом, нестабільністю, високим навантаженням і суспільними вимогами, а також із складнощами у взаємодії зі здобувачами освіти та їхніми батьками, що часто загострюються на фоні подій в країні. Для подолання цих викликів актуальним буде створення осередків (просторів) психологічної підтримки. З цією метою, державна установа «Український інститут розвитку освіти» спільно з психологом Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Хотинської міської ради Чернівецької області Ольгою ДЄДОВ розробили відповідні рекомендації, що встановлюють базові вимоги до розташування, обладнання та функціонування осередку (простору) психологічної підтримки на базі центрів професійного розвитку педагогічних працівників (далі – ЦПРПП).
Чому створення осередків (просторів) психологічної підтримки рекомендуємо саме на базі ЦПРПП?
Відповідно до Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників центр відповідно до покладених на нього завдань надає психологічну підтримку педагогічним працівникам. А оскільки педагоги взаємодіють зі здобувачами освіти, їхніми батьками – то створення таких осередків (просторів) психологічної підтримки на базі ЦПРПП буде обґрунтованим і дієвим рішенням для захисту і підтримки психічного та ментального здоров’я усіх учасників освітнього процесу.
Звертаємо увагу, що подані матеріали мають виключно рекомендаційний характер і не є обов’язковою вимогою для ЦПРПП. Осередки (простори) психологічної підтримки, за рішенням засновника, можуть створюватися й на базі інших установ, закладів.
Рекомендації розроблено на виконання завдання 1.3.4.1. Оперативного плану МОН.