logo

Пошук

    Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання

    11.09.2024


    В Українському інституті розвитку освіти розроблено Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання, спрямовані на допомогу педагогічним працівникам команд супроводу осіб з особливими освітніми потребами закладів дошкільної та загальної середньої освіти.У даних методичних рекомендаціях деталізовано та всебічно висвітлено, з якими особливостями психофізичного розвитку здобувачів освіти, що мають інтелектуальні труднощі, можуть зустрітися педагоги; пропонуються методи та прийоми роботи для учасників команди супроводу, спрямовані зокрема і на попередження виникнення освітніх бар’єрів; йдеться про те, яким чином можна зменшити чи подолати вплив негативних чинників у освітній діяльності такої дитини.

    Тут ви знайдете корисну інформацію про практичну взаємодію закладів освіти з інклюзивно-ресурсними центрами, роз’яснення та рекомендації стосовно роботи з висновком інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи з особливими освітніми потребами та щодо шляхів створення індивідуальної програми розвитку такої дитини, пояснюється суть понять адаптація та модифікація змісту навчального предмета для осіб з інтелектуальними труднощами; поради щодо організації відповідного освітнього середовища.

    Розробник – Наталія Соболєва, методист відділу змісту освіти Українського інституту розвитку освіти

    Переглянути методичні рекомендації

    Download Premium WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    Premium WordPress Themes Download
    Free Download WordPress Themes
    online free course
    download huawei firmware
    Download Best WordPress Themes Free Download
    online free course