Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання
Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання
11.09.2024
В Українському інституті розвитку освіти розроблено Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання, спрямовані на допомогу педагогічним працівникам команд супроводу осіб з особливими освітніми потребами закладів дошкільної та загальної середньої освіти.У даних методичних рекомендаціях деталізовано та всебічно висвітлено, з якими особливостями психофізичного розвитку здобувачів освіти, що мають інтелектуальні труднощі, можуть зустрітися педагоги; пропонуються методи та прийоми роботи для учасників команди супроводу, спрямовані зокрема і на попередження виникнення освітніх бар’єрів; йдеться про те, яким чином можна зменшити чи подолати вплив негативних чинників у освітній діяльності такої дитини.
Тут ви знайдете корисну інформацію про практичну взаємодію закладів освіти з інклюзивно-ресурсними центрами, роз’яснення та рекомендації стосовно роботи з висновком інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи з особливими освітніми потребами та щодо шляхів створення індивідуальної програми розвитку такої дитини, пояснюється суть понять адаптація та модифікація змісту навчального предмета для осіб з інтелектуальними труднощами; поради щодо організації відповідного освітнього середовища.
Розробник – Наталія Соболєва, методист відділу змісту освіти Українського інституту розвитку освіти