logo

Пошук

    Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

    01.08.2024

    На чому зосереджувати увагу вчителям — на дотриманні освітніх стандартів і критеріїв чи на індивідуальному прогресі кожного учня? Що може бути ресурсом у навчанні для учнів з різними здібностями, можливостями, освітніми втратами, особливими освітніми потребами? Як у такому разі оцінювати навчальні досягнення учнів? Такі питання часто виникають у вчителів, які працюють в інклюзивних класах. Уклали для вас посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами», де намагалися розкрити особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема в умовах інклюзивного навчання.

    Ключові моменти, висвітлені у посібнику:

    • основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника)
    • загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі
    • роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
    • педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку
    • залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше.

    Дивіться посібник : Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024, 40 с.

    Переглянути методичні рекомендації

    Download Premium WordPress Themes Free
    Free Download WordPress Themes
    Download Premium WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes
    free online course
    download coolpad firmware
    Download Best WordPress Themes Free Download
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=