Упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства: практичний порадник педагогам закладів загальної середньої освіти
Упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства: практичний порадник педагогам закладів загальної середньої освіти
19.06.2023
Українська освіта демонструє розуміння важливості розвитку соціально-емоційних навичок.
Аби не розгубитися серед широкого розмаїття практик й інструментів розвитку компонентів емоційного інтелекту та програм соціально-емоційного навчання, які вже набули вжитку в українській освіті, фахівцями / фахівчинями УІРО спільно з ГО «ЕдКемп Україна» укладено практичний порадник педагогам закладів загальної освіти про упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства.
У практичному пораднику:
висвітлено особливості розвитку компонентів емоційного інтелекту здобувачів/здобувачок загальної середньої освіти, зокрема, на прикладі впровадження соціально-емоційного та етичного навчання (далі – СЕЕН);
презентовано змістово-методичне забезпечення, інформаційні ресурси та інструменти викладання СЕЕН;
надано інструкції щодо організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти з орієнтацією на емоційний інтелект, що забезпечить умови для формування здатності та готовності учнів і учениць діяти відповідно до системи власних цінностей, будувати гармонійні стосунки з собою, оточуючими та навколишнім середовищем.
Практичний порадник може становити інтерес для тих, кого цікавить питання оволодіння навичками стійкості за допомогою відповідних травмоорієнтованих практик.
Упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства: практичний порадник педагогам закладів загальної середньої освіти https://bit.ly/3JkSHPZ
Переглянути порадник
Видання здійснене за підтримки Громадської служби миру – GIZ Україна.