logo

Пошук

    Відбулася зустріч Всеукраїнської спільноти експертів з оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3

    24.01.2022

    21.01.2022 відбулася зустріч Всеукраїнської спільноти експертів з оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, під час якої регіональні та провідні експерти обговорили актуальні питання оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3; регіональні експерти презентували особливості проведеного ними дослідження у 200 закладах дошкільної освіти з усіх областей України.  

    Ініціатором дослідження стало Міністерство освіти і науки України, основним виконавцем дослідження – Державна установа «Український інститут розвитку освіти» у партнерстві з Державною науковою установою «Інститут освітньої аналітики», Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

    З вітальним словом до всіх присутніх звернувся Вадим Карандій, директор Українського інституту розвитку освіти.

    Вадим Анатолійович у своїй промові акцентував увагу на важливості проведеного дослідження для системи дошкільної освіти України, звернув увагу на кропітку роботу фахівців ДУ «Український інститут розвитку освіти». За час проведення дослідження було здійснено: переклад, друк, поставка, поширення методики ECERS-3 до кожного ЗДО; здійснена підготовка 8 провідних експертів; дев’ятимісячна підготовка 50 регіональних експертів; розробка електронного калькулятора ECERS-3, який дозволяє здійснити більш точний розрахунок та верифікувати звіти.

    Ґрунтовну підтримку у підготовці та проведенні дослідження в Україні здійснював Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. До всіх присутніх звернулась координаторка  освітніх програм Ольга Долініна, яка зауважила, що ЮНІСЕФ підтримує ініціативи Міністерства освіти і науки України. Пані Ольга підкреслила, що результати дослідження стануть підставою для формування освітньої політики, спрямованої на підвищення якості дошкільної освіти.

    Модераторка зустрічі — Ольга Косенчук, к.н.п., доцентка, начальниця відділу дошкільної та початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, провідна експертка, координаторка дослідження, зауважила, що під час карантинних обмежень, проведення дослідження за методикою ECERS-3 стало викликом  для всієї дошкільної спільноти.

    Проведення дослідження стало можливим завдяки спільними зусиллями Міністерства освіти і науки України, ДУ «Українського інституту розвиту освіти», ДНУ «Інститут освітньої аналітики», Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Департаментів (управлінь) освіти і науки, закладів дошкільної освіти. Під час дослідження Українському інституту розвитку освіти вдалося створити об’єднавчий майданчик для професійної спільноти педагогів із усієї України, експертів, які прагнуть позитивних змін в дошкільній освіті.

             Пані Ольга повідомила, що з 20.01.2022 р. розпочала роботу робоча група щодо аналізу бланків (протоколів) дослідження регіональних експертів за результатами основного польового дослідження якості дошкільної освіти з ECERS-3, яка має сформувати загальний звіт за результатами дослідження.

    Провідні експерти з оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 Юлія Косенчук та Кристина Ковкрак підготували презентації щодо координації дослідження основного етапу польового дослідження.

    Ілюстративними стали презентації регіональних експерток щодо проведення дослідження у закладах дошкільної освіти різних областей.

    Світлана Нерянова, начальниця відділу дошкільної освіти Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН, висловила щиру подяку УІРО, Юнісеф в Україні, фонду «Крок за Кроком», провідним та регіональним експертам за плідну командну роботу, а також сподівання на подальшу професійну взаємодію щодо розбудови якісного дошкілля в Україні.

    Вадим Карандій зазначив, що відділ дошкільної та початкової освіти УІРО під час дослідження став консультативно-координаційним центром оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освітиз використанням методики ECERS-3, тому надалі ми відкриті до співпраці.

    Вадим Анатолійович подякував всім регіональним експерткам за активну та плідну співпрацю у проведення основного етапу польового дослідження якості дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 в Україні та принагідно вручив їм подяки.

    Premium WordPress Themes Download
    Premium WordPress Themes Download
    Premium WordPress Themes Download
    Free Download WordPress Themes
    free online course
    download coolpad firmware
    Download Best WordPress Themes Free Download
    udemy free download