Шановні керівники, педагоги-практики закладів дошкільної освіти!
Шановні керівники, педагоги-практики закладів дошкільної освіти!
25.11.2021
Маєте унікальну нагоду поповнити свій професійний кейс серією брошур, що розкривають ключові підходи до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на основі міжнародної методики оцінювання якості освітнього процесу в дошкільних освітніх закладах ECERS-3.
Шкала Early Childhood Environment Rating Scale – це інструмент оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, у структурі якого є шість підшкал:
Кожна підшкала має параметри та індикатори. Усього методика налічує 35 параметрів та 468 індикаторів.
Зміст семи брошур спрямований на розкриття векторів у побудові освітнього процесу у закладі дошкільної освіти за названими підшкалами, органічно поєднує вимоги до облаштування освітнього простору і практичні поради на кожен день для активного, безпечного, всебічного, індивідуального розвитку дитини у трьох вимірах:
середовище: розташування меблів, наповнення осередків діяльності за інтересами, безпека;
взаємодія між учасниками освітнього процесу: між дітьми, дітей з вихователями, підтримка вільної гри;
організація діяльності дітей: тривалість та ротація занять, організація різних видів діяльності, правила та дисципліна.
За допомогою пропонованих брошур з’ясуєте, що ECERS-3:
це інструмент для підвищення якості дошкільної освіти, а не контроль;
це методика, що передбачає комплексний та системний підхід до розуміння раннього розвитку дитини;
надає можливості для ідей щодо оформлення освітнього середовища, організації ігор, налагодження взаємодії, мотивування дітей, переосмислення власної ролі у створенні умов для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини.
Підвищимо якість дошкільної освіти в Україні разом!