Пошук
19.10.2021
Державною установою «Український інститут розвитку освіти» (далі – УІРО) розпочато підготовку до проведення основного етапу моніторингового дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 в Україні.
Дослідження проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» (абзац 9, п.1, частини 4, ст. 41 та ст. 48); цілі 1.1. Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.09.2019 №849, наказів Міністерство освіти і науки (далі – МОН) від 12.12.2019 №1561 «Про організацію та проведення у 2020 році моніторингового дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS», від 10.04.2020 № 504 (зі змінами) «Про затвердження календарного плану організації та проведення дослідження якості дошкільної освіти з використанням методики Early Childhood Education Rating Scales (далі ECERS-3)».
Дослідження проводитимуть 50 регіональних експертів, які пройшли відповідне навчання та оцінюватимуть якість освітнього процесу в 200 закладах дошкільної освіти України з використанням методики ECERS-3.
Допуск експертів до приміщень закладів дошкільної освіти для проведення дослідження відбуватиметься на підставі дотримання протиепідемічних заходів, зазначених у постанові МОЗ України «Протиепідемічні заходи у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 25.08.2021 №8.
Ініціатором дослідження є МОН, основним виконавцем – державна установа УІРО у партнерстві з Командою підтримки реформ (Reform Support Team – RST) МОН та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». Дослідження також підтримується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, що дає можливість залучити міжнародних експертів, зокрема авторів методики.