Пошук
28.09.2021
22.09.2021 р. у рамках Всеукраїнського тижня дошкілля відбулась серія вебінарів з тематичного напряму «День взаємодії».
Спікерками першого вебінару «Освіта дітей раннього та дошкільного віку: виклики та перспективи» були:
У перебігу вебінару піднімалося питання щодо методики використання ігрового поля для ознайомлення дітей раннього віку з художнім словом. «Під ігровим полем ми розуміємо універсальний і багатоваріантний за способами створення і наповнення дидактичний простір для розгортання спільної діяльності дітей за участі чи під керівництвом педагога.
Основними перевагами ігрового поля як засобу ознайомлення малюків з художнім словом є те, що воно: дає змогу візуалізовано знайомити дітей з текстами, „впустити” їх у життя малюків; допомагає засвоїти, неодноразово повторювати індивідуально і хором, із задоволенням промовляти, смакуючи слова, рими, ритми; створює умови для творчого самовизначення», — зазначила у своїй доповіді Наталія Василівна Гавриш.
Також розглядалось питання щодо особливостей підготовки педагогів до здійснення рухових завдань дітьми третього року життя в закладах дошкільної освіти (ЗДО). «Основними діями педагогічних колективів щодо впровадження рухових завдань в освітній процес дітей третього року життя є: керуватись та йти за єдиною метою; дотримуватись правил, вимог, пропозицій; забезпечити процес переробки інформації; об’єднувати у ході освітнього процесу всі запропоновані форми спілкування; зосередитись на динаміці проявів дітьми психічних процесів; бути уважними, зібраними, готовими до змін під час проведення рухових завдань, бо очікувані результати не завжди є такими, якими ми їх уявили; спрямувати дії на впровадження сукупності заходів, направлених до залучення дитини у процес осмисленого здійснення руху, прояву відношення (ставлення) до власного руху тощо», — підкреслила Світлана Андріївна Васильєва.
Запис вебінару можна переглянути за покликанням: https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=1533603730325623
Другий вебінар «Проєктування цифрового освітньо-виховного середовища для раннього розвитку дітей» (спікерка: Рейпольська Ольга Дмитрівна, завідувачка лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, докторка педагогічних наук, доцентка) розкривав питання щодо користі та шкоди цифрового простору для дітей дошкільного віку; особливості створення цифрового освітньо-виховного середовища ЗДО; структуру ІКТ компетентності педагога.
Так, спікерка наголосила на «ризиках раннього занурення дошкільника в цифровий простір, зокрема:
Запис вебінару можна переглянути за покликанням: https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=401870584868375
Третій вебінар «Прийняття дитиною дошкільного віку цінностей: досвід впровадження» проводила Піроженко Тамара Олександрівна, завідувачка лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка, докторка психологічних наук, професорка, членкиня-кореспондентка Національної академії педагогічних наук України.
У перебігу вебінару спікерка акцентувала увагу на таких групах цінностей:
Запис вебінару можна переглянути за покликанням: https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=2875429869438936
Четвертий вебінар «Вихователь і дитина: визначення динаміки досягнень в педагогічній системі „Впевнений Старт”» було проведено Хартман Оленою Юріївною, старшою науковою співробітницею лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка, кандидаткою психологічних наук.
У перебігу вебінару було визначено основні переваги навчально-методичного комплексу (НМК) «Впевнений старт», а саме:
Запис вебінару можна переглянути за покликанням: https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=277647440847024