Пошук
18.08.2021
16 серпня 2021 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся методичний онлайн-дайджест із працівниками управлінь/відділів освіти територіальних громад, консультантами центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівниками методичних об’єднань щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти області у 2021/2022 н. р.
Модератор заходу – САВЧУК Олена Славіковна, методист НМЦ дошкільної та початкової освіти.
У заході взяли участь представники відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти». Зокрема, під час сесійного засідання онлайн-дайджесту виступила КОСЕНЧУК Ольга Геннадіївна, к.п.н., доц., з темою доповіді «ЕСЕRS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому». Виступ спікерки засвідчив про значний інтерес присутніх до виокремленого питання, а також необхідність у здійсненні просвітницької роботи серед педагогічної спільноти щодо особливостей оцінювання освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за міжнародною методикою ECERS-3 в Україні.
Онлайн-дайджест складався з двох частин:
Під час пленарного засідання з вітальним словом від Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації до учасників звернулась ШПАНЮК Оксана Юріївна, головний спеціаліст Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, яка наголосила на важливості дошкільної освіти у формуванні та становленні підростаючого покоління.
Про пріоритетні завдання післядипломної освіти в умовах реформування доповів БІЛЯНІН Григорій Іванович, в.о. директора ІППОЧО.
БОГАЧИК Тамара Степанівна, заступник директора ІППОЧО з науково-методичної роботи презентувала особливості науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогів, пріоритети та завдання.
КУРИШ Наталія Костянтинівна, заступник директора ІППОЧО з науково-навчальної роботи окреслила аспекти моделювання індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників.
Під час секційного засідання учасники мали змогу почути про:
Таким чином, за результатами методичного онлайн-дайджесту було визначено, що пріоритетами для всіх закладів дошкільної освіти є створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності закладу, а також імплементація оновленого Базового компонента дошкільної освіти.
Щиро дякуємо організаторам та учасникам за відкритість, увагу та бажання вдосконалювати дошкільну освіту України!