Методичні рекомендації щодо особливостей реалізації змісту типових програм підвищення кваліфікації керівників ЗДО, вихователів та асистентів вихователів щодо надання підтримки в освітньому процесі дітям з ООП
Методичні рекомендації щодо особливостей реалізації змісту типових програм підвищення кваліфікації керівників ЗДО, вихователів та асистентів вихователів щодо надання підтримки в освітньому процесі дітям з ООП
28.07.2021
Шановні колеги!
Пропонуємо Вашій увазі Методичні рекомендації з питань інформування суб’єктів підвищення кваліфікації щодо особливостей реалізації змісту типових програм підвищення кваліфікації керівників закладів дошкільної освіти, вихователів та асистентів вихователів щодо надання підтримки в освітньому процесі дітям з особливими освітніми потребами, розроблені працівниками Українського інституту розвитку освіти.
Переглянути Наказ і завантажити Типові програмі можна за покликанням.
У Рекомендаціях ми зупиняємося на ключових позиціях, що можуть суттєво впливати на досягнення очікуваних результатів навчання за типовими програмами підвищення кваліфікації. Звертаємо увагу, що кількість годин і послідовність вивчення тем, передбачених типовими програмами, може змінювати суб’єкт підвищення кваліфікації, враховуючи потреби керівників, вихователів та асистентів вихователів закладів дошкільної освіти.
Нагадуємо, що 15 червня 2020 року Українським інститутом розвитку освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України проведено вебінар, під час якого спікери відповіли на такі запитання:
як організувати і провести навчання педагогічних працівників із питань підтримки дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі?
як комплексно підходити до забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників?
як забезпечити додаткову підтримку в освітньому процесі для дітей з особливими освітніми потребами?
як реалізовувати зміст та досягати очікуваних результатів типових програм?