Методика ECERS-3: Простір, умеблювання та повсякденні практики особистого догляду для дошкільнят
Методика ECERS-3: Простір, умеблювання та повсякденні практики особистого догляду для дошкільнят
26.01.2021
26 січня 2021 року відбувся третій вебінар «Методика ECERS-3: простір, умеблювання та повсякденні практики особистого догляду для дошкільнят» із серії вебінарів для педагогів «Якісна дошкільна освіта».
Під час третього вебінару спікери (Ольга КОСЕНЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти, УІРО; Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН) здійснили огляд підшкал «Простір та вмеблювання» та «Повсякденні практики особистого догляду».
Під час виступу Ольга КОСЕНЧУК розкрила особливості параметрів «Внутрішній простір», «Умеблювання для догляду, гри і навчання», «Облаштування групового простору для гри і навчання», «Місця для усамітнення», «Візуальне оформлення простору, пов’язане з дітьми», «Простір для розвитку великої моторики» та «Обладнання для великої моторики».
Спікерка зазначила: «Візуальне оформлення простору, пов’язане з дітьми, має бути добре помітним. Воно мусить бути розташованим у такому місці, поблизу якого діти перебувають більшу частину дня (наприклад, у тій частині групового приміщення, де його зміст буде добре видно всім дітям)».
Учасники вебінару активно долучились до обговорень у мережі «Фейсбук».
Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.