Пошук
08.10.2020
8 жовтня 2020 року відбулась чергова онлайн-зустріч з учасниками робочої групи з питань оновлення Базового компоненту дошкільної освіти. Захід відбувся в рамках загальної підтримки робочої групи з питань оновлення Базового компоненту дошкільної освіти, що надається Європейським Центром Вергеланда (Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа», компонент проєкту «Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні»), Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та Командою підтримки реформ.
На початку зустрічі Юлія НАЙДА, директор Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» нагадала учасникам робочої групи з оновлення Базового компоненту дошкільної освіти організаційні правила онлайн-роботи. Також з вітальним словом до учасників звернулась Ольга КОСЕНЧУК, к.п.н., доцент, начальниця відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інституту розвитку освіти», яка акцентувала увагу на важливості й необхідності оновлення Базового компоненту дошкільної освіти в Україні.
Спікером зустрічі була Анне-Стіне БЕРГСЛЬОККЕН, експертка з розроблення стандартів для дітей дошкільного віку (Норвегія), яка презентувала доповідь з теми «Навчання через гру».
Учасники мали унікальну можливість ознайомитися з особливостями навчання через досвід, компетентнісний і діяльнісний підходи у дошкільній освіті; кращими практиками, освітніми програмами та стандартами якості дошкільної освіти в Норвегії; запровадження інклюзії в дошкіллі, запобігання булінгу, а також про безпечне та інклюзивне освітнє середовище.
Анне-Стіне БЕРГСЛЬОККЕН стверджує, що «гра має відігравати ключову роль у дитячому садку, і необхідно визнати самоцінність вільної гри. Дитячі садки повинні забезпечувати умови для вільної гри, дружби та власної культури дітей. Дитячі садки повинні намагатися забезпечити умови, в яких усі діти зможуть завдяки грі переживати щастя, радість, зацікавлення та залучення – як наодинці, так і разом з іншими».
У підгрупах учасники мали змогу обговорити:
Активну участь у вебінарі взяли модератори груп, а саме: Марина МАШОВЕЦЬ, к.п.н., доцент, заступник директора педагогічного інституту з науково-методичної та навчальної роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Марина СТОЛЯР, експертка Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України; Ольга БОЯРЧУК, завідувачка відділу виховної роботи та позашкільної освіти, викладач Київського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти педагогічних кадрів.
Наприкінці зустрічі в учасників виникла значна кількість запитань до спікера Анне-Стіне БЕРГСЛЬОККЕН, зокрема: «Що таке паралельна гра?», «Як використовувати роботів для програмування у системі дошкільній освіті?», «Наскільки оснащені заклади дошкільної освіти Осло різноманітними гаджетами?» та ін., на які отримали ґрунтовні відповіді.
Дякуємо за співпрацю спікеру, організаторам та учасниками робочої групи з питань оновлення базового компоненту дошкільної освіти!
Титульне фото: Yue Su , Unsplash