logo

Пошук

    Оновлення базового компонента дошкільної освіти: Шведський курикулум для дошкілля та Ecers-3

    29.09.2020

    29 вересня відбулася третя онлайн-зустріч з учасниками робочої групи з питань оновлення Базового компонента дошкільної освіти. Тема зустрічі : «Стандарти якості / Завдання шведського курикулуму для дошкілля та ECERS-3»

    З вітальним словом до учасників звернулася Ольга КОСЕНЧУК, к.п.н., доцент, начальниця відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти».

    Доповідачами на зустрічі були Піа ВІЛЬЯМС, професорка факультету освіти, комунікацій та навчання, Університет м. Ґетеборг (Швеція) та Соня ШЕРІДАН, почесна професорка факультету освіти, комунікацій та навчання, Університет м. Ґетеборг (Швеція), які ознайомили присутніх із складовими якісної дошкільної освіти; особливостями дошкілля у Швеції як важливого аспекту економіки соціального добробуту та першого рівня системи освіти; структурою шведського курикулуму (стандарту) для дошкільної освіти; оцінювання якості освітнього процесу з використанням ECERS-3 (шкала для дослідження якості дошкільного середовища);  здійснення дослідження якості у шведських дошкільних закладах та ін. 

    Робота у малих групах була активною й насиченою, учасники обговорювали такі питання:

      • Взаємозв’язки між політикою, метою освітніх стандартів, економічними ресурсами, якістю дошкілля та компетентністю педагогів в Україні. 
      • З якими викликами стикнуться дошкільні заклади у майбутньому?
      • Роль дошкілля у навчанні упродовж життя.
      • Що нам потрібно знати для того, щоб належно реагувати на існуючі та майбутні виклики дошкільної освіти? 
      • Як перетворити дошкільний заклад на «спільноту тих, хто навчається», де такі цінності, як діалог, повага, слухання одне одного та рівність займають чільне місце – які дослідження для цього потрібні?
      • Якою є ситуація / якість дошкільних закладів в Україні? 
      • Що потрібно змінити – якою є Ваша мета?
      • Як можна досягти цих змін?
      • Як комунікувати про процес створення освітнього стандарту різним зацікавленим сторонам?
      • Як покращити участь, вільну гру та навчання дітей?
      • Як це відобразити у навчальних цілях?
      • Як поглибити професійні знання педагогічного персоналу дошкільних закладів?

    Модератори груп: експертки Команди підтримки реформ МОН Соломія БОЙКОВИЧ та  Марина СТОЛЯР, методистка відділу виховної роботи та позашкільної освіти, викладач Київського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти педагогічних кадрів Людмила МИКИТЮК.

    Захід відбувся в рамках загальної підтримки робочої групи з питань оновлення Базового компоненту дошкільної освіти, що надається Європейським Центром Вергеланда (Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа», компонент проєкту «Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні»), Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» та Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки.

    Дякуємо всім учасниками за співпрацю!

    Титульне фото Ben Wicks , Unsplash

    Download WordPress Themes
    Download Premium WordPress Themes Free
    Download Best WordPress Themes Free Download
    Download Nulled WordPress Themes
    udemy paid course free download
    download samsung firmware
    Premium WordPress Themes Download
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=