Пошук
якість_освіти
ЕЛЕКТРОННИЙ ПОРАДНИК ДЛЯ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯК СТВОРИТИ ТА РОЗБУДУВАТИ ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ»
Шановні колеги! Пропонуємо вашій увазі електронний порадник для директора закладу дошкільної освіти «Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти», який розроблено в межах державно-приватно-громадського партнерства Державної служби якості освіти України спільно з Асоціацією працівників дошкільної освіти та Цифровим видавництвом MCFR. Електронний порадник містить: ...
СЕРПНЕВІ ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ТА МЕТОДИСТІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
27 серпня 2021 року відбулися серпневі педагогічні студії для керівників та методистів закладів дошкільної освіти на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області. В заході взяли участь представники Державної установи «Українського інституту розвитку освіти» Косенчук О.Г., к.п.н., доц., начальник відділу дошкільної та ...
ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА «ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ.ТРАНСФОРМАЦІЇ» (СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ ПЕДАГОГІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
26 серпня 2021 року представники відділу дошкільної та початкової освіти Державної установи «Український інститут розвитку освіти» (УІРО) взяли участь у серпневій конференції педагогів Київської області – діалоговій платформі «Освіта Київщини: Виклики. Стратегії. Трансформації». Зокрема, Косенчук О.Г., к.п.н., доц., начальник відділу дошкільної та початкової шкільної освіти УІРО виступила з ...
«Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал»: Запрошуємо на інтернет-конференцію!
Шановні працівники системи дошкільної освіти, науковці, викладачі дошкільних кафедр педагогічних вишів та інститутів післядипломної педагогічної освіти, фахівці центрів професійного розвитку, студенти! Запрошуємо вас до участі у роботі Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал», яка відбудеться 9 ...
Методика ECERS-3: види навчально-пізнавальної діяльності (продовження)
17 травня 2021 року відбулося шосте заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3. Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ ...
Мовлення та грамотність: навчання кандидатів у регіональні експерти ECERS-3
11 травня 2021 року відбувся четвертий вебінар з навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3. Тема вебінару: “Домінанта підшкали “Мовлення та грамотність”: практичні аспекти та особливості оцінювання”. Спікерами вебінару були: Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу ...
Заклади освіти виграють від користування платформою ВШО
Під головуванням Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета 6 травня 2021 року відбулася онлайн-сесія з питань дистанційної освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти. Захід був розрахований на керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій та керівників обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. ...
Навчання через гру в освітньому просторі України: досвід, виклики, ідеї та рішення
Співробітники відділу дошкільної та початкової освіти УІРО долучилися до участі в діалог-сесії «Підхід «навчання через гру» у дошкільній, початковій та базовій середній освіті України: наскрізність та цілісність». Вона відбулася 18 березня у межах Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Навчання через гру в освітньому просторі України: досвід, виклики, ідеї та ...
Розпочато моніторингове дослідження якості початкової освіти
Міністерство освіти і науки України(МОН), фонд «The LEGO Foundation» та Австралійська рада освітніх досліджень (ACER) розпочинають проведення моніторингу якості початкової освіти «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи» – першого в Україні дослідження, що має намір проаналізувати, яким чином ігрові та діяльнісні методи ...