Методичні рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють профорієнтаційну роботу у закладах загальної середньої освіти, в тому числі з учнями з ООП
Методичні рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють профорієнтаційну роботу у закладах загальної середньої освіти, в тому числі з учнями з ООП
23.11.2022
Друзі, вітання!
Високоякісна профорієнтаційна робота в закладах освіти має вагоме значення для майбутнього учнів. Вона допомагає зорієнтувати їх та підготувати до професійної діяльності, надаючи корисну інформацію щодо розуміння світу праці, включаючи бачення власної кар’єрної траєкторії.
Пропонуємо ознайомитись з “Методичними рекомендаціями щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють профорієнтаційну роботу у закладах загальної середньої освіти, в тому числі з учнями з ООП” за покликанням bit.ly/3i2HWXM.
Переглянути
Методичні рекомендації напрацьовані методистами “Українського інституту розвитку освіти” задля ознайомлення педагогічних працівників з сучасними підходами щодо створення профорієнтаційного освітнього середовища, інтегрування профорієнтаційної складової в освітній процес, створення вільної від гендерних стереотипів та спрямованої на задоволення потреб усіх здобувачів освіти, зокрема дітей з особливими освітніми потребами, профорієнтаційної програми.
Ви знайдете рекомендації щодо:
основних шляхів інтегрування профорієнтаційної роботи;
створення наскрізної профорієнтації;
Hard / Soft skills в профорієнтаційній роботі;
впровадження в профорієнтаційну роботу психодіагностичних методик;
алгоритм успішного впровадження профорієнтаційної роботи в закладах освіти;