logo

Пошук

    Методика ECERS-3: мовлення, грамотність і види навчально-пізнавальної діяльності дошкільнят

    02.02.2021

    2 лютого 2021 року року відбувся четвертий вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні» з теми «Методика ECERS-3: мовлення, грамотність і види навчально-пізнавальної діяльності дошкільнят. Практичні поради для педагогів».

    Традиційно, спікерами вебінару були: Ольга КОСЕНЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти, УІРО; Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН.

    Під час виступу Ольга КОСЕНЧУК розкрила ключові питання підшкали ECERS-3 «Мовлення та грамотність» та параметри, які вона містить: допомога дітям у розширенні словника, заохочення дітей до мовлення, використання персоналом книжок у роботі з дітьми та заохочення дітей до користування ними, знайомство з друкованим текстом.

    Спікерка зазначила: «Педагогам варто пам’ятати, що книжки вважаються відповідними, коли їхній зміст відповідає вікові, рівневі розвитку та зацікавленням дітей. Невідповідні книжки зазвичай містять тексти та малюнки, що можуть налякати дітей, демонструвати жорстокість або навіювати негативні соціальні думки, як от, скажімо, упереджене ставлення до когось або бажання розв’язати конфліктну ситуацію за допомогою агресії».

    Соломія БОЙКОВИЧ презентувала підшкалу «Види навчально-пізнавальної діяльності» та відповідні параметри: дрібна моторика, мистецтво, музика та рух, кубики, рольова гра, природа/наука, математичні матеріали та види діяльності, математика у повсякденному житті, розуміння зображених чисел, сприяння прийняттю різноманітності та правильне використання технологій. Зазначимо, що саме ця підшкала є найбільшою за обсягом у методиці ECERS-3.

    Під час виступу спікерка зазначила: «Одним із індикаторів параметру “Музика та рух” є те, що дітей не змушують брати участь у груповій музичній діяльності, якщо їм не цікаво. Оцінюючи цей параметр не береться до уваги спеціально організована дорослим музична діяльність дітей».    

    Слухачі вебінару активно долучились до обговорення підшкал «Мовлення та грамотність» та «Види навчально-пізнавальної діяльності», а також мали можливість залишити у коментарях свої запитання й отримати ґрунтовну відповідь.

    Нагадуємо, що серія вебінарів організована Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН. Заходи створено за підтримки ЮНІСЕФ Україна та проєкту «Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні», що реалізується у межах Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та Європейським центром ім. Вергеланда.

    Звертаємо увагу, що онлайн-трансляція здійснюється: на Facebook-сторінках МОН та Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», YouTube-каналі ЮНІСЕФ.

    Наступний вебінар відбудеться 16 лютого 2021 р. 

    Повністю вебінар можна переглянути за цим покликанням

    Premium WordPress Themes Download
    Download WordPress Themes
    Download WordPress Themes Free
    Free Download WordPress Themes
    udemy free download
    download karbonn firmware
    Premium WordPress Themes Download
    free download udemy course