Пошук
09.02.2023
Міністерство освіти і науки України спільно з державною установою «Український інститут розвитку освіти» у партнерстві з видавництвом «Ранок» 07 лютого 2023 року розпочали онлайн-навчання з підготовки тренерів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти».
З вітальним словом до слухачів звернулися Олег Єресько, директор директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України та Олександр Ворохаєв, керівник Українського інституту розвитку освіти.
Олег Єресько впевнений, що зміна підходів в межах профільних інституцій після навчання сприятиме імплементації Професійного стандарту в практичну діяльність на різних локальних рівнях освіти, зокрема регіональному, місцевому, на рівні закладу дошкільної освіти та на особистісному рівні.
Олександр Ворохаєв підкреслив, що ключовими завданнями для управлінців, науковців, практиків є консолідація зусиль для розроблення й впровадження ефективних рішень, щодо імплементації професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти», зокрема підвищення кваліфікації, інформаційна та методична підтримка педагогів. Принагідно висловив впевненість, що буде підготовлена потужна команда тренерів, які стануть амбасадорами дошкільної освіти в регіонах.
Модератором онлайн-навчання тренерів виступить начальник відділу дошкільної освіти Українського інституту розвитку освіти Ольга Косенчук, кандидат педагогічних наук, доцент.
Модераторами роботи груп будуть методисти відділу Ольга Стягунова (кандидат педагогічних наук), Оксана Гура, Алла Регент та Оксана Болотова (вихователь-методист Білоцерківського закладу дошкільної освіти №8 «Золотий півник» Київської області).
Під час онлайн-навчання Світлана Нерянова, начальник відділу дошкільної освіти МОН, та Тамара Піроженко, доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, розкрили зміст професійного стандарту як ключового елемента взаємодії ринку праці та управління персоналом. Під час практичної роботи слухачі навчання отримали цікаві завдання як для самостійної, так і для практичної роботи. Ключовим лейтмотивом є можливість учасників отримати від спікерів відповіді на актуальні запитання, які виникали під час практичної роботи, а також є важливим в організації освітньої діяльності закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану.