У 1992 році Генеральна Асамблея ООН (резолюція 47/3) проголосила 3 грудня Міжнародним днем людей з інвалідністю. У Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю зазначено, що «інвалідність це поняття, яке еволюціонує, є результатом взаємодії між людьми з інвалідністю і бар’єрами, які існують у навколишньому середовищі та ставленні людей, і які заважають максимальній і ефективній участі людей з інвалідністю в житті суспільства нарівні з іншими».
Щоб мобілізувати підтримку громадськості та різних інституцій для розв’язання питань інтеграції людей з інвалідністю, сприяти підвищенню обізнаності про проблеми та потреби осіб з інвалідністю, привертати увагу до переваг інклюзивного суспільства, доступного для всіх, хочемо нагадати сьогодні про запровадження в Україні «Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я» (МКФ) та її інтегрування в систему освіти. Це одне із завдань, що чітко окреслено в Національній стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Саме МКФ має стати тією мовою, що фокусує нас на мірі участі кожного у різних сферах життя та факторах оточуючого середовища. З метою інтегрування МКФ у сферу освіти Дитячим фондом ООН ЮНІСЕФ в Україні у партнерстві з ГО «Соціальна синергія» та за підтримки МОН і УІРО був впроваджений проєкт «МКФ для інклюзивної освіти». У результаті було розроблено освітню платформу «МКФ для інклюзивної освіти» та програму підвищення кваліфікації для вчителів.
Чому на часі МКФ, що міститься на платформі «МКФ для інклюзивної освіти» та в чому її переваги – ви дізнаєтесь із нашого буклету. Завантажуйте тут