ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА «ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ.ТРАНСФОРМАЦІЇ» (СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ ПЕДАГОГІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА «ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ.ТРАНСФОРМАЦІЇ» (СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ ПЕДАГОГІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
26.08.2021
26 серпня 2021 року представники відділу дошкільної та початкової освіти Державної установи «Український інститут розвитку освіти» (УІРО) взяли участь у серпневій конференції педагогів Київської області – діалоговій платформі «Освіта Київщини: Виклики. Стратегії. Трансформації».
Зокрема, Косенчук О.Г., к.п.н., доц., начальник відділу дошкільної та початкової шкільної освіти УІРО виступила з доповіддю «Оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за шкалою ECERS-3».
У перебігу свого виступу Косенчук О. Г. зазначила: «ECERS-3 – це інструмент, який забезпечує всеосяжний вимір якості, спрямований на покращення освітнього процесу кожного закладу дошкільної освіти. Міжнародна методика дозволяє отримати об’єктивні дані про форми взаємодії з дітьми, про створені умови для розвитку інтересів дітей, формування мотивації для подальшого особистого професійного зростання самих педагогів.”
Оцінювання, що проводиться за допомогою шкали ECERS-3, дає змогу відповісти на наступні запитання:
Наскільки активні діти в освітньому процесі?
Чи створені умови для стимулювання дитячої допитливості, розвитку їхнього творчого і критичного мислення?
Які типи взаємодії існують між однолітками в дитячому колективі, між дорослими та дітьми тощо.
Окрім того, застосування ECERS-3 сприятиме індивідуалізації освіти; урізноманітнить види діяльності дітей у закладі дошкільної освіти; акцентує увагу на важливості позитивної комунікації вихователів з дитиною, а також підвищить значення середовища, у якому розвиваються діти».
Варто зазначити те, що основною метою дослідження оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3, є визначення реального стану дошкілля в Україні задля його подальшого вдосконалення.