Пошук
20.05.2021
20 травня 2021 року відбулося чергове заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.
Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.
Мотивували на успіх й надихали учасників Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН.
У перебігу заняття майбутні регіональні експерти вивчали сутнісні характеристики підшкал «Взаємодія» й «Структурування програми» міжнародної методики ECERS-3.
Варто зазначити, що під час розгляду названих вище параметрів спікерки акцентували увагу на особливостях їх оцінювання. Так, наприклад, під час оцінювання параметру «Нагляд за діяльністю, пов’язаною з великою моторикою» майбутні експерти повинні пам’ятати, що:
Важливий акцент був зроблений на засвоєні та використанні під час спостереження термінології міжнародної методики ECERS-3. На сьогоднішньому занятті розбирали сутність понять «індивідуалізоване навчання», «види діяльності відкритого типу», «види діяльності під керівництвом персоналу».
Супроводжувалося заняття відеоматеріалами, що візуалізували розглядувані параметри. Учасники, після перегляду відео, оцінювали параметри на їх відповідність заявленим індикаторам.
Практична робота учасників супроводжувалася настановами та коментарями спікерок щодо особливостей проведення дослідження.
У підсумку заняття спікерки зазначили про те, що відповідно до Програми навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики Early Childhood Environment Rating Scale (ECERS-3) учасники упродовж наступних двох тижнів будуть працювати самостійно над створенням практичного кейсу, що містить опис результатів із виконання завдань, що спрямовані на вивчення сутності та переваг методики ECERS-3, аналізу змісту показників та індикаторів оцінювання психолого-педагогічних, організаційних, матеріально-технічні умов, що наявні в закладі дошкільної освіти для індивідуального розвитку дитини.
Традиційно заняття завршилося рефлексією та сесією запитань, що були спрямовані на з’ясування особливостей виконання учасниками самостійної роботи та наповнення практичного кейсу.
Дякуємо учасникам за плідну співпрацю та суголосся у поступі до якісної дошкільної освіти!