logo

Пошук

    Методика ECERS-3: види навчально-пізнавальної діяльності

    13.05.2021

    13 травня 2021 року відбулося п’яте заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.

    Дослідження якості освітнього процесу в  закладах дошкільної освіти за методикою  ECERS-3 в Україні організовує Український  інститут розвитку освіти у партнерстві з  Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком»  та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

    Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН знайомили учасників із сутністю підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    На початку заняття спікерки провели рефлексію щодо виконання учасниками самостійної роботи за підшкалою «Мовлення та грамотність», що був предметом вивчення попереднього заняття. У перебігу аналізу результатів власної діяльності учасники мали можливість переконатися у правильності оцінюванні цього параметру за запропонованими індикаторами, ставили запитання, що викликали певні сумніви під час виконання завдання.

    Ольга КОСЕНЧУК та Соломія БОЙКОВИЧ акцентували увагу на характеристиці підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності». Спікерки зазначили про те, що ця підшкала має найбільшу кількість параметрів, що підлягають оцінюванню.

    Експертки деталізували особливості оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти за такими параметрами  цієї підшкали, як:

    • дрібна моторика,
    • мистецтво,
    • музика та рух, кубики,
    • рольова гра,
    • природа/наука.

    Практична частина заняття передбачала вправляння кандидатів у регіональні експерти в оцінюванні розглядуваних параметрів підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    Візуалізація різних видів навчально-пізнавальної діяльності дітей здійснювалася під час перегляду усіма присутніми фото і відео матеріалів. Після їх перегляду та обговорення учасникам пропонувалося оцінити параметри за індикаторами ECERS-3. Результати власних спостережень слухачі фіксували у чаті.

    Важливо, що під час практичної роботи слухачі набували умінь спостерігати, аналізувати матеріали, що необхідні для занять мистецтвом, рольової гри, організації діяльності дітей у природі, узагальнювати результати, використовувати терміни і поняття методики ECERS-3.

    Традиційно заняття завршилося обговоренням дискусійних питань та рефлексією учасників.

    Дякуємо за наполегливість у вивченні методики ECERS-3!

    Download Premium WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes Free
    Download Best WordPress Themes Free Download
    free online course
    download karbonn firmware
    Download Best WordPress Themes Free Download
    lynda course free download