Пошук
13.05.2021
13 травня 2021 року відбулося п’яте заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.
Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.
Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН знайомили учасників із сутністю підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».
На початку заняття спікерки провели рефлексію щодо виконання учасниками самостійної роботи за підшкалою «Мовлення та грамотність», що був предметом вивчення попереднього заняття. У перебігу аналізу результатів власної діяльності учасники мали можливість переконатися у правильності оцінюванні цього параметру за запропонованими індикаторами, ставили запитання, що викликали певні сумніви під час виконання завдання.
Ольга КОСЕНЧУК та Соломія БОЙКОВИЧ акцентували увагу на характеристиці підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності». Спікерки зазначили про те, що ця підшкала має найбільшу кількість параметрів, що підлягають оцінюванню.
Експертки деталізували особливості оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти за такими параметрами цієї підшкали, як:
Практична частина заняття передбачала вправляння кандидатів у регіональні експерти в оцінюванні розглядуваних параметрів підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».
Візуалізація різних видів навчально-пізнавальної діяльності дітей здійснювалася під час перегляду усіма присутніми фото і відео матеріалів. Після їх перегляду та обговорення учасникам пропонувалося оцінити параметри за індикаторами ECERS-3. Результати власних спостережень слухачі фіксували у чаті.
Важливо, що під час практичної роботи слухачі набували умінь спостерігати, аналізувати матеріали, що необхідні для занять мистецтвом, рольової гри, організації діяльності дітей у природі, узагальнювати результати, використовувати терміни і поняття методики ECERS-3.
Традиційно заняття завршилося обговоренням дискусійних питань та рефлексією учасників.
Дякуємо за наполегливість у вивченні методики ECERS-3!