logo

Пошук

    Методика ECERS-3: види навчально-пізнавальної діяльності (продовження)

    17.05.2021

    17 травня 2021 року відбулося шосте заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.

    Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

    Спікерки – Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН – продовжили знайомили учасників із сутністю підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    У фокусі уваги тренерок були такі її параметри:

    • математичні матеріали та види діяльності,
    • математика в повсякденному житті,
    • розуміння зображення чисел,
    • сприяння прийняттю різноманітностей,
    • правильне використання технологій.

    Слухачі дізналися про те, які матеріали підлягають оцінюванню у названих параметрах, як міжнародна методика ECERS-3 трактує поняття «математична діяльність», «повсякденне життя», «прийняття різноманітностей».

    Особливу увагу спікерки приділили харакетристиці сутності індикаторів, за якими оцінюються названі параметри підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    У перебігу практичної частини заняття майбутні експерти виконували завдання, під час яких набували умінь оцінювати параметри: «Математичні матеріали та види діяльності», «Математика в повсякденному житті», «Розуміння зображення чисел», «Сприяння прийняттю різноманітностей», «Правильне використання технологій». Для виконання завдань пропонувалися фото і відео матеріали, які учасники оцінювали.

    Під час перегляду матеріалів спікерки акцентували увагу на компонентах, що оцінюються у розглядуваних параметрах. Так, наприклад, під час оцінювання параметру «Розуміння зображених чисел» важливо, щоб майбутні експерти звертали увагу на:

    • матеріали, що містять цифрові зображення (іграшкові телефони, цифри на предметах умеблювання, іграшкові гроші),
    • те, як персонал встановлює зв’язок між написаними цифрами та малюнками (персонал показує на цифру і допомагає дитині порахувати),
    • цифрові зображення з малюнками чисел (пазли на співставлення, карткові ігри «знайди пару»),
    • те, як персонал показує дітям, як використовувати матеріали, і пояснює, що  означають написані цифри.

    Свої міркування щодо відповідності чи/або не відповідності матеріалів пропонованим індикаторам учасники фіксували у чаті.

    Варто зазначити, що аналіз результатів діяльності слухачів засвідчив одностайність їхніх поглядів в оцінюванні параметрів, що є одним із показників готовності майбутніх регіональних експертів до проведення дослідження в реальних умовах закладу дошкільної освіти.

    Завершилося заняття рефлексією, під час якої кожен із учасників зазначив власний поступ в опануванні міжнародної методики ECERS-3.

    Дякуємо учасникам за плідну співпрацю та одностайність у розбудові якісної дошкільної освіти!

    Титульне фото: Trnava University, Unsplash

    Download WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    Download Nulled WordPress Themes
    Download WordPress Themes Free
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=
    download micromax firmware
    Download Best WordPress Themes Free Download
    free download udemy paid course