logo

Пошук

    Методика ECERS-3: види навчально-пізнавальної діяльності (продовження)

    17.05.2021

    17 травня 2021 року відбулося шосте заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.

    Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

    Спікерки – Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН – продовжили знайомили учасників із сутністю підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    У фокусі уваги тренерок були такі її параметри:

    • математичні матеріали та види діяльності,
    • математика в повсякденному житті,
    • розуміння зображення чисел,
    • сприяння прийняттю різноманітностей,
    • правильне використання технологій.

    Слухачі дізналися про те, які матеріали підлягають оцінюванню у названих параметрах, як міжнародна методика ECERS-3 трактує поняття «математична діяльність», «повсякденне життя», «прийняття різноманітностей».

    Особливу увагу спікерки приділили харакетристиці сутності індикаторів, за якими оцінюються названі параметри підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    У перебігу практичної частини заняття майбутні експерти виконували завдання, під час яких набували умінь оцінювати параметри: «Математичні матеріали та види діяльності», «Математика в повсякденному житті», «Розуміння зображення чисел», «Сприяння прийняттю різноманітностей», «Правильне використання технологій». Для виконання завдань пропонувалися фото і відео матеріали, які учасники оцінювали.

    Під час перегляду матеріалів спікерки акцентували увагу на компонентах, що оцінюються у розглядуваних параметрах. Так, наприклад, під час оцінювання параметру «Розуміння зображених чисел» важливо, щоб майбутні експерти звертали увагу на:

    • матеріали, що містять цифрові зображення (іграшкові телефони, цифри на предметах умеблювання, іграшкові гроші),
    • те, як персонал встановлює зв’язок між написаними цифрами та малюнками (персонал показує на цифру і допомагає дитині порахувати),
    • цифрові зображення з малюнками чисел (пазли на співставлення, карткові ігри «знайди пару»),
    • те, як персонал показує дітям, як використовувати матеріали, і пояснює, що  означають написані цифри.

    Свої міркування щодо відповідності чи/або не відповідності матеріалів пропонованим індикаторам учасники фіксували у чаті.

    Варто зазначити, що аналіз результатів діяльності слухачів засвідчив одностайність їхніх поглядів в оцінюванні параметрів, що є одним із показників готовності майбутніх регіональних експертів до проведення дослідження в реальних умовах закладу дошкільної освіти.

    Завершилося заняття рефлексією, під час якої кожен із учасників зазначив власний поступ в опануванні міжнародної методики ECERS-3.

    Дякуємо учасникам за плідну співпрацю та одностайність у розбудові якісної дошкільної освіти!

    Титульне фото: Trnava University, Unsplash

    Download Nulled WordPress Themes
    Download Best WordPress Themes Free Download
    Premium WordPress Themes Download
    Premium WordPress Themes Download
    free download udemy paid course
    download micromax firmware
    Download WordPress Themes
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=