Пошук
17.05.2021
17 травня 2021 року відбулося шосте заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.
Дослідження якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 в Україні організовує Український інститут розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.
Спікерки – Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН – продовжили знайомили учасників із сутністю підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».
У фокусі уваги тренерок були такі її параметри:
Слухачі дізналися про те, які матеріали підлягають оцінюванню у названих параметрах, як міжнародна методика ECERS-3 трактує поняття «математична діяльність», «повсякденне життя», «прийняття різноманітностей».
Особливу увагу спікерки приділили харакетристиці сутності індикаторів, за якими оцінюються названі параметри підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».
У перебігу практичної частини заняття майбутні експерти виконували завдання, під час яких набували умінь оцінювати параметри: «Математичні матеріали та види діяльності», «Математика в повсякденному житті», «Розуміння зображення чисел», «Сприяння прийняттю різноманітностей», «Правильне використання технологій». Для виконання завдань пропонувалися фото і відео матеріали, які учасники оцінювали.
Під час перегляду матеріалів спікерки акцентували увагу на компонентах, що оцінюються у розглядуваних параметрах. Так, наприклад, під час оцінювання параметру «Розуміння зображених чисел» важливо, щоб майбутні експерти звертали увагу на:
Свої міркування щодо відповідності чи/або не відповідності матеріалів пропонованим індикаторам учасники фіксували у чаті.
Варто зазначити, що аналіз результатів діяльності слухачів засвідчив одностайність їхніх поглядів в оцінюванні параметрів, що є одним із показників готовності майбутніх регіональних експертів до проведення дослідження в реальних умовах закладу дошкільної освіти.
Завершилося заняття рефлексією, під час якої кожен із учасників зазначив власний поступ в опануванні міжнародної методики ECERS-3.
Дякуємо учасникам за плідну співпрацю та одностайність у розбудові якісної дошкільної освіти!
Титульне фото: Trnava University, Unsplash