Пошук
28.04.2021
27 квітня розпочалося навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.
З вітальним словом до учасників звернулися Оксана САВИЦЬКА, державна експертка експертної групи з питань дошкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної та освіти Міністерства освіти і науки України та Наталія СОФІЙ, перша заступниця директора Державної установи «Український інститут розвитку освіти», які зазначили про те, що сьогоднішня подія є знаковою для дошкільної освіти, оскільки кандидати, які пройдуть навчання, стануть амбасадорами змін на шляху до забезпечення якості дошкільної освіти.
Надихали учасників модератори та спікери зустрічі: Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент і Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти Команди підтримки реформ МОН.
У вступному слові Ольга КОСЕНЧУК зазначила, що навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 відбувається відповідно до наказу Державної установи «Український інститут розвитку освіти» «Про проведення навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики Early Childhood Environment Rating Scale» від 20 квітня 2021 р. № 31-аг.
Претендентами у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти стали 70 кандидатів, які пройшли поетапний конкурсний відбір й представляють усі регіони України.
У перебігу зустрічі спікерка ознайомила учасників із програмою, графіком проведення навчання. Наголосила на тому, що по завершенню навчання учасники, які виконають програму, отримають сертифікат.
Ключовими питаннями, що обговорювалися під час першої зустрічі стали:
Значний інтерес в учасників викликали питання про переваги ЕCЕRS-3, організацію і проведення дослідження з оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти, алгоритм проведення спостереження.
Соломія БОЙКОВИЧ ознайомила слухачів із цінностями ЕCЕRS-3:
Вона також познайомила учасників із матеріалами, що необхідні експертам для проведення дослідження, а також системою, особливостями та інструментами оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти.
Пані Соломія акцентувала увагу присутніх на важливості засвоєння майбутніми експертами термінів і понять міжнародної методики Early Childhood Environment Rating Scale (ECERS-3). Розуміння сутності цих понять сприятиме збагаченню професійного мовлення та забезпечить якісну процедуру проведення дослідження.
Завершилося заняття діалогом, під час якого спікерки відповідали на запитання учасників, та визначенням пріоритетних завдань, що будуть предметом обговорення наступного заняття.
Про інтерес майбутніх кандидатів до навчання засвідчують їхні мотивуючі відгуки: «Гарний початок. Було комфортно та інформативно. Питань багато, але впораємося» (Н. Ганзуля), «Дякую, цікаво і потребує усвідомлення» (І. Савченко), «Дякую за гарну зустріч та доступне пояснення. Бажаю усім нам успіху» (Г. Рудь).
Дякуємо усім за схвальні відгуки та співпрацю!