Пошук
16.02.2021
Спікери:
У перебігу виступу Ольга КОСЕНЧУК ознайомила слухачів із змістовою складовою підшкали ECERS-3 «Взаємодія» та параметрами, які вона містить: нагляд за діяльністю, пов’язаною з великою моторикою, індивідуалізоване навчання й учіння, взаємодія персоналу з дітьми та між однолітками, дисципліна.
Акцент було зроблено на індивідуалізованому навчанні.
«Це означає реагування педагогів на різноманітні здібності, потреби та зацікавлення дітей групи й системну індивідуальну роботу з дітьми, зокрема визначення здатностей дитини до виконання навчальних завдань і засвоєння понять, надання підтримки й заохочення, використання в роботі з дитиною таких навчальних стратегій, які відповідають її індивідуальним потребам і зацікавленням, а також оцінювання успіхів і досягнень дитини у виконанні навчальних завдань», – зазначила Ольга КОСЕНЧУК.
Підшкалу ECERS-3 «Структурування програми» та відповідні параметри: зміна діяльності, переходи та час очікування, вільна гра, навчання та гра як види загальногрупової діяльності, презентувала Соломія БОЙКОВИЧ.
Спікерка зазначила: «Під час переходу від одного виду діяльності до іншого персонал має уважно наглядати за тим, аби всіх дітей було продуктивно залучено (наприклад, персонал координує ролі, щоб забезпечити виконання всіх необхідних завдань із мінімальним запізненням; більше уваги приділяється виконанню складніших завдань). А час очікування дітей переходу від одного виду діяльності до іншого має складати не більше 3 хвилин».
Під час вебінару слухачі активно долучилися до обговорення та залишали свої питання у чаті, а також з метою популяризації методики ECERS-3 слухачам було запропоновано пройти анкетування за покликанням.
Нагадуємо, що серія вебінарів організована Міністерством освіти і науки України та Українським інститутом розвитку освіти у партнерстві з Командою підтримки реформ МОН. Заходи створено за підтримки ЮНІСЕФ Україна та проєкту «Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні», що реалізується у межах Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та Європейським центром ім. Вергеланда.
Заходи організовано за участі Команди підтримки реформ МОН у межах проєкту «Українська архітектура реформ». Проєкт впроваджується за підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) та Багатостороннього Донорського Фонду Стабілізації та Сталого Розвитку України (Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Швеція, Швейцарія, Велика Британія, США та Європейський Союз, найбільший донор).
Звертаємо увагу на те, що на сайті МОН у рубриці «Дошкільна освіта», «ECERS-3: Шкала оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» розміщенна додаткова інформація щодо методики ECERS-3 та покликання на вебінари із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні».
Матеріали серії вебінарів “Якісна дошкільна освіта в Україні” (ECERS-3)
Шостий вебінар із серії «Якісна дошкільна освіта в Україні» відбудеться 23.02.2021 о 14:00 за участі доктора педагогічних наук, професора Гентського університету (Бельгія) Яна ПІТЕРСА. Під час заходу Ян Пітерс розповість про підвищення доступності дошкільної освіти, професійне зростання педагогів та навчальні програми, засновані на сучасному підході до якісного дошкілля.