logo

Пошук

    План упровадження реформування середньої освіти

    02.03.2020

    Перша фаза (2016-2018 рр.)
    • Перегляд навчальних планів і програм з метою розвантаження, запровадження компетентнісного та антидискримінаційного підходу в початковій школі.
    • Пілотний етап створення опорних шкіл базового рівня в сільській місцевості. Має бути утворено 100–150 шкіл і відпрацьовано взаємодію із громадами та початковими школами.
    • Прийняття нового Закону України «Про освіту».
    • Розроблення плану дій із запровадження Нової української школи(НУШ).
    • Розроблення і затвердження стандартів початкової освіти на компетентнісній основі.
    • Підвищення кваліфікації вчителів початкової школи.
    • Школа творення підручників нового покоління. Навчання авторів. Підготовка експертів.
    • Формування національної Е-платформи електронних курсів та підручників:
      • створення електронних підручників;
      • розроблення курсів дистанційного навчання за програмами предметів старшої школи;
      • розроблення системи дистанційного навчання для підвищення кваліфікації вчителів.
    • Дебюрократизація школи. Спрощення документообігу. Визнання електронних форм документів.
    • Розроблення нового Закону «Про загальну середню освіту».
    • Створення системи освітньої статистики і освітньої аналітики.
    • Участь у міжнародному обстеженні якості середньої освіти PISA-2018.
    • Початок формування системи забезпечення якості освіти на заміну системі контролю (інспектування) освіти.
    • Забезпечення різноманітності форм здобуття початкової освіти.
    • Початок роботи початкової школи за новими освітніми стандартами на компетентнісній основі (передбачено проектом Закону України «Про освіту») – 2018 рік.
    Друга фаза (2019-2022 рр.)

    Розроблення і затвердження стандартів базової середньої освіти на компетентнісній основі – 2019 рік.

    • Формування нової системи підвищення кваліфікації вчителів і керівників закладів освіти.
    • Інвентаризація мережі шкіл та закладів професійної освіти для проектування мережі закладів III рівня (профільної школи).
    • Забезпечення якісного вивчення іноземних мов у старшій школі відповідно до Стратегії сталого розвитку «Україна-2020».
    • Формування мережі опорних шкіл базового рівня.
    • Створення професійних стандартів педагогічної діяльності в початковій та середній школах.
    • Створення мережі установ незалежної сертифікації вчителів.
    • Створення регіональних органів забезпечення якості освіти.
    • Формування систем внутрішнього забезпечення якості освіти в школах – 2022 рік.
    • Створення системи незалежного оцінювання результатів навчання за курс базової школи.
    • Початок роботи базової школи за новими освітніми стандартами на компетентнісній основі (передбачено проектом Закону України «Про освіту») – 2022 рік.
    Третя фаза (2023-2029 рр.)

    Розроблення і затвердження стандартів профільної середньої освіти на компетентнісній основі – 2023 рік.

    • Формування мережі закладів III рівня (профільної школи) – не пізніше 2025 року.
    • Створення системи незалежного оцінювання професійних кваліфікацій випускників професійного профілю старшої школи.
    • Початок роботи профільної школи за новими освітніми стандартами на компетентнісній основі (передбачено проектом Закону України «Про освіту») – не пізніше 2027 року. На цій основі створення передумов для скорочення тривалості (навантаження) бакалаврських програм вищої освіти в середньому на 45 кредитів.
    • Перший дванадцятий клас НУШ – не пізніше 2029 року.

    Про концепцію НУШ дивіться за покликанням

    Download Nulled WordPress Themes
    Download WordPress Themes
    Download Premium WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes
    udemy paid course free download
    download xiomi firmware
    Free Download WordPress Themes
    free online course