logo

Пошук

    План упровадження реформування середньої освіти

    02.03.2020

    Перша фаза (2016-2018 рр.)
    • Перегляд навчальних планів і програм з метою розвантаження, запровадження компетентнісного та антидискримінаційного підходу в початковій школі.
    • Пілотний етап створення опорних шкіл базового рівня в сільській місцевості. Має бути утворено 100–150 шкіл і відпрацьовано взаємодію із громадами та початковими школами.
    • Прийняття нового Закону України «Про освіту».
    • Розроблення плану дій із запровадження Нової української школи(НУШ).
    • Розроблення і затвердження стандартів початкової освіти на компетентнісній основі.
    • Підвищення кваліфікації вчителів початкової школи.
    • Школа творення підручників нового покоління. Навчання авторів. Підготовка експертів.
    • Формування національної Е-платформи електронних курсів та підручників:
      • створення електронних підручників;
      • розроблення курсів дистанційного навчання за програмами предметів старшої школи;
      • розроблення системи дистанційного навчання для підвищення кваліфікації вчителів.
    • Дебюрократизація школи. Спрощення документообігу. Визнання електронних форм документів.
    • Розроблення нового Закону «Про загальну середню освіту».
    • Створення системи освітньої статистики і освітньої аналітики.
    • Участь у міжнародному обстеженні якості середньої освіти PISA-2018.
    • Початок формування системи забезпечення якості освіти на заміну системі контролю (інспектування) освіти.
    • Забезпечення різноманітності форм здобуття початкової освіти.
    • Початок роботи початкової школи за новими освітніми стандартами на компетентнісній основі (передбачено проектом Закону України «Про освіту») – 2018 рік.
    Друга фаза (2019-2022 рр.)

    Розроблення і затвердження стандартів базової середньої освіти на компетентнісній основі – 2019 рік.

    • Формування нової системи підвищення кваліфікації вчителів і керівників закладів освіти.
    • Інвентаризація мережі шкіл та закладів професійної освіти для проектування мережі закладів III рівня (профільної школи).
    • Забезпечення якісного вивчення іноземних мов у старшій школі відповідно до Стратегії сталого розвитку «Україна-2020».
    • Формування мережі опорних шкіл базового рівня.
    • Створення професійних стандартів педагогічної діяльності в початковій та середній школах.
    • Створення мережі установ незалежної сертифікації вчителів.
    • Створення регіональних органів забезпечення якості освіти.
    • Формування систем внутрішнього забезпечення якості освіти в школах – 2022 рік.
    • Створення системи незалежного оцінювання результатів навчання за курс базової школи.
    • Початок роботи базової школи за новими освітніми стандартами на компетентнісній основі (передбачено проектом Закону України «Про освіту») – 2022 рік.
    Третя фаза (2023-2029 рр.)

    Розроблення і затвердження стандартів профільної середньої освіти на компетентнісній основі – 2023 рік.

    • Формування мережі закладів III рівня (профільної школи) – не пізніше 2025 року.
    • Створення системи незалежного оцінювання професійних кваліфікацій випускників професійного профілю старшої школи.
    • Початок роботи профільної школи за новими освітніми стандартами на компетентнісній основі (передбачено проектом Закону України «Про освіту») – не пізніше 2027 року. На цій основі створення передумов для скорочення тривалості (навантаження) бакалаврських програм вищої освіти в середньому на 45 кредитів.
    • Перший дванадцятий клас НУШ – не пізніше 2029 року.

    Про концепцію НУШ дивіться за покликанням

    Download WordPress Themes
    Download Best WordPress Themes Free Download
    Download Premium WordPress Themes Free
    Download Best WordPress Themes Free Download
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=
    download karbonn firmware
    Download Premium WordPress Themes Free
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=