logo

Пошук

    Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»

    14.05.2021

    14 травня 2021 року відбувся чотирнадцятий вебінар онлайн марафону підвищення кваліфікації педагогічних працівників, організований Міністерством освіти і науки (МОН) України, Державною установою «Український інститут розвитку освіти» (УІРО) за участі авторського колективу розробників БКДО,  щодо імплементації оновленого Державного стандарту дошкільної освіти відповідно до Програми підвищення кваліфікації.

    Спікер-експерт:

    АНТОНІНА ШЕВЧУК,

    кандидат педагогічних наук, доцент,

    доцент кафедри дошкільної та початкової освіти

    Ізмаїльського державного гуманітарного університету

     

    У своєму висутпі експертка зазначила: «15 років впровадження хореографії в  дошкільну освіту на основі БКДО, спеціально розробленої програми «Дитяча хореографія» і вперше розробленої методики хореографічної діяльності дошкільників показало стрімку і стійку динаміку в поширенні цього мистецького виду діяльності по всій Україні».

    Також Антоніна ШЕВЧУК наголосила на тому, що дитяча хореографія відповідає віковим особливостям психічного розвитку дітей, провідній ігровій діяльності в дошкільному віці та діяльності спілкування, призначена для особистісного, у тому числі хореографічного розвитку дитини, набуття нею хореографічної компетентності. Зокрема експертка зазначила, що хореографія дає дитині:

    • Радість, спроможність, щастя!
    • Розширює можливості розвитку особистості, мистецької освіти і естетичного виховання.
    • Збільшує рухову активність за рахунок хореографічних занять і самостійної танцювальної активності в творчих іграх, у вільний час в садку, в родині.
    • Урізноманітнює та ушляхетнює творчі прояви в музичній і театралізованій діяльності, під час інтегрованих форм організації – тематичні дні і тижні, музично-театралізовані розваги і свята.

    Спікерка окреслила умови, які необхідно створити в групі для стимуляції дитячої самостійності, творчості, імпровізації, рухової активності, пізнання культурної різноманітності:

    • дайте дітям доступ до відео руханки, дивіться її з дітьми, рухайтеся одночасно, щоб стимулювати дитячу творчість і рухову активність;
    • майте доступною для дітей музику про пори року, образи тварин задля активізації танцювальних імпровізацій в сюжетних іграх, під час занять;
    • учіть, пригадуйте з дітьми римовані рядки задля налаштування на самостійні творчі дії;
    • стимулюйте дітей вмикати українську музику, а також національну музику, пісні, танці з культур корінних народів, національних меншин (+лялька-персона) задля пізнання культурної різноманітності.

    На завершення виступу Антоніна ШЕВЧУК провела інтерактивну ритмічну вправу, яка  активізувала учасників вебінару і подарувала позитивні емоції. Активність стажисти демонстрували також у перебігу групової взаємодії, зокрема виконували завдання:

    1. Схарактеризуйте мистецьке, у т. ч. хореографічне, освітнє середовище в групі як сучасне, сприятливе для розвитку дітей з погляду: універсальності, естетики, мотивації дітей до діяльності, реалізації ініціативи, творчості, самостійності, взаємодії дітей, безпечності використання дітьми і дорослими.
    2. Запропонуйте мистецькі проекти хореографічного спрямування для впровадження в освіту дітей, щоб консолідувати участь педагогів і батьків у залученні їх до мистецтва, сприяти формуванню солідарної відповідальності за мистецьку освіту.
    3. Запропонуйте дитячий хореографічний репертуар (танці, хороводи, забави, руханки, вправи), щоб задовольняти освітні потреби та інтереси всіх дітей (хлопчики, дівчатка), окремих дітей (з ООП), з українського суспільства, з багатокультурної спільноти.
    4. Конкретизуйте відповідальності музичного керівника, хореографа, вихователя за напрям з музичної та хореографічної освіти як збалансовані, що сприяють партнерству між педагогами під час взаємодії з дітьми.

    Презентовані групами напрацювання є вагомим доробком для поповнення методичної скарбнички кожного учасника вебінару підвищення кваліфікації. Їхня активність, творчість та професійність надихають розробників Стандарту на працю і вселяють впевненість в успішній реалізації змісту оновленого документу в практику дошкільної освіти, про що і зазначила на завершення зустрічі модераторка вебінару Ольга КОСЕНЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, начальниця відділу дошкільної та початкової освіти УІРО.

    Дякуємо всім учасникам за активність і співпрацю!

    Очікуємо на наступну зустріч, яка відбудеться 19.05.2021 року з теми: Сутність і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність» 

    Спікер:  Ольга РЕЙПОЛЬСЬКА, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України

    Download Premium WordPress Themes Free
    Download Premium WordPress Themes Free
    Download Nulled WordPress Themes
    Premium WordPress Themes Download
    free online course
    download intex firmware
    Download WordPress Themes Free
    udemy paid course free download