logo

Пошук

    ЮНЕСКО підтримує 15 000 шкільних психологів України для покращення психічного здоров’я учнів

    28.02.2023

    “Дітям в Україні довелося занадто швидко стати дорослими”, – каже Олена Кравченко, шкільний психолог в Североднецькому ліцеї-колегіумі Луганської області України. Попри військові дії, більшість учнів відвідує заняття. Але їхні погляди на життя та життєві пріоритети змінилися.

    “Деякі студенти мають проблеми зі сном, деякі мають тривожну поведінку, деякі стали пасивними та мовчазними, в той час як деякі стали більш агресивними з руйнівною поведінкою”, – зауважує Олена. Разом зі своїми колегами вона намагається побудувати психологічний захист учнів, використовуючи мистецьку та музикотерапію, а також дихальну практику. Ці методи виявилися ефективними серед дітей, але їх недостатньо.

    ЮНЕСКО у партнерстві з Міністерством освіти та науки України за фінансової підтримки уряду Японії впроваджує проєкт, який має на меті підтримати 15 000 шкільних психологів України. У рамках Національної кампанії з питань психічного здоров’я та психосоціальної підтримки під керівництвом Першої леді України цей проект надасть можливості шкільним психологам навчитися новим навичкам, ділитися досвідом та використовувати інструменти та матеріали міжнародного стандарту.

    Війна має руйнівний вплив на психічне здоров’я людей, особливо серед дітей як найбільш вразливої групи. Освіта відіграє вирішальну роль у підтримці добробуту цих дітей, а шкільні психологи створюють умови для захисту психічного здоров’я дітей.

    У місті Львів шкільні психологи поділяють подібні виклики, як і пані Олена. “Хоча ми набули досвіду в галузі інтернет-консультування під час Covid-19, нові виклики для наших онлайн-консультацій зараз спеціально пов’язані з небезпекою війни,” – каже Ольга Карлаш, яка зустріла повномасштабне вторгнення в якості шкільного психолога.

    Шкільні психологи, такі як Олена та Ольга, потребують нагальної підтримки для розвитку нових навичок для задоволення психологічних потреб, що виникли під час війни. Незважаючи на складну ситуацію, вони наполегливі та віддані підтримці учнів, які неодмінно впораються з ситуацією.

    Тетяна Андрєєва, практичний психолог Маріїнської гімназії Одеси, вірить у силу розмови, аби допомогти учням відновити внутрішню силу, щоб подолати страхи та тривоги. “Ми даємо студентам можливість поговорити про свої почуття”, – каже вона. “Але ми обов’язково спрямовуємо їх увагу на невеликі перемоги, сильні сторони та хороші новини. Ви можете знайти щось позитивне щодня! “

    Аналогічно, у Києві Антоніна Данко, практичний психолог школи № 49, та її колеги заохочують вчителів активно слухати та забезпечити спокій для своїх учнів, щоб поділитися своїми почуттями, адже “спокійна дитина – це дитина, яка має потенціал вчитися”.

    Антоніна Лисик працює практичним психологом у Кам’янець-Подільському ліцеї № 1 Хмельницької області. Як молодий практик Антоніна з нетерпінням чекає приєднання до навчального курсу, який пропонує ЮНЕСКО. Пані Антоніна сподівається дізнатися про “ефективні методи роботи з дітьми, які втратили своїх близьких”. 

    Навчання також торкнеться таких тем, як практики для сприяння навчанню, а також співпраці між сім’єю, школою та громадою. ЮНЕСКО прагне підтримувати шкільних психологів, вчителів, батьків та вихователів, щоб захистити психічне здоров’я дітей аби вони реалізували свої таланти та сприяли суспільному розвитку.

    Пані Тетяна: “Захоплююче бачити, як дитина росте, змінюється і розвивається на ваших очах. Діти – це наше майбутнє, здорові щасливі діти – здорове щасливе майбутнє”. З цим дійсно важко не погодитись.

    За мотивами публікації на офіційному сайті ЮНЕСКО за посиланням.

     

    Download WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes
    Premium WordPress Themes Download
    Download Best WordPress Themes Free Download
    free download udemy paid course
    download mobile firmware
    Download Premium WordPress Themes Free
    free download udemy course