logo

Пошук

    Тренінг з питань оцінювання навчальних досягнень учнів

    21.10.2020

    28 жовтня розпочинається тренінг для вчителів пілотних класів та регіональних координаторів НУШ із питань оцінювання навчальних досягнень учнів.

    Тренінг для тренерів проводиться за підтримки українсько-фінського проєкту «Навчаємося разом», Українського інституту розвитку освіти та Команди підтримки реформ МОН.

    Тренери – фінські експерти, які вже проводили подібний тренінг для представників обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти у лютому 2020 року. Це – Аня ХУРІНАЙНЕН-КОСУНЕН, магістр освіти, учитель початкових класів, учитель-предметник; вчитель і викладач Школи підготовки вчителів Віккі Гельсінського університету, а також Рійя ПАЛМКВІСТ, доктор наук, учитель початкових класів, учитель для дітей з особливими освітніми потребами; радник Національного агентства Фінляндії з питань освіти.

    Мета тренінгу: ознайомитися з особливостями процесу оцінювання в контексті фінської педагогіки, зокрема з особливостями культури оцінювання у школі, що сприяє процесу навчання учнів та розвитку навичок оцінювання в учителів.

    Фінські тренери проводитимуть тренінг з урахуванням останніх змін у сфері оцінювання у початковій школі – Методичні рекомендації оцінювання учнів 3-4-х класів, які навчаються за новим Державним стандартом початкової освіти, що дасть можливість ефективно поєднати фінський досвід з українськими реаліями.

    ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ ТРЕНЕРІВ З ПИТАНЬ ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ФІНСЬКИЙ ДОСВІД

    ПРАКТИКИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНЮВАННЯ

    Дата: 28-31 жовтня 2020 року

    Формат: онлайн (вебінари)

    Учасники:  вчителі пілотних шкіл, регіональні координатори НУШ

    Мета: ознайомитися з особливостями процесу оцінювання в контексті фінської педагогіки, зокрема, метою та культурою оцінювання в школі, що сприяє:

    • навчанню учнів;
    • розвитку навичок оцінювання в учителів;
    • використанню належної практики оцінювання, спрямованої на підвищення ефективності навчання.

    Учасники зобов’язуються поширити нові знання та навчальні матеріали серед своїх колег.

    ПРОГРАМА

    День 1
    середа
    28 жовтня
    Мета та культура оцінювання в школі;
    навички вчителів з оцінювання
    16.00 – 16.15 1.1. Відкриття курсу, Туйя Лаурен

    Знайомство з тренерами. Огляд змісту модуля та методів роботи, Аня Хурінайнен-Косунен і Рійя Палмквіст

    Усі разом

    16.15 – 16.45 1.2. Короткий огляд результатів опитування учасників перед тренінгом

    Усі разом

    16.45 – 17.30 1.3. Оцінювання результатів навчання учнів у фінській загальноосвітній школі – навички вчителів з оцінювання та культура оцінювання

    Усі разом

    17.30 – 17.45 Перерва
    17.45 – 18.45 1.4. Правила проведення оцінювання – розвиток навичок учителів з оцінювання

    Інструментарій 1.

    Робота в попередньо визначених невеликих групах з 10 осіб

    18.45 – 19.00 Підбиття підсумків 1-го дня

    Усі разом

    Туйя Лаурен

     

    День 2
    четвер
    29 жовтня
    Практики оцінювання та допомога в навчанні
    16.00 – 16.15 Питання та відповіді,

    Аня Хурінайнен-Косунен і Рійя Палмквіст

    Усі разом

    16.15 – 17.00 2.1. Форми оцінювання

    Усі разом

    17.00 – 17.15 Перерва
    17.15 – 18.00 2.2. Визначення власних сильних сторін.

    Інструментарій 2 та Інструментарій 3

    Усі разом

    Робота в попередньо визначених невеликих групах з 10 осіб

    18.00 – 18.45 2.3. Підтримка навчання та оцінювання

    Усі разом

    18.45 – 19.00 Підбиття підсумків 2-го дня

    Усі разом

    Туйя Лаурен

     

    День 3
    п’ятниця
    30 жовтня
    Удосконалення навичок учителів та учнів з оцінювання,
    оцінювання інтегрованих дисциплін і ключових компетентностей
    13.00 – 13.15 Питання та відповіді,

    Аня Хурінайнен-Косунен і Рійя Палмквіст

    Усі разом

    13.15 – 14.30 3.1. Підтримка навчання та оцінювання (продовження)

    Усі разом

    14.30 – 14.45 Перерва
    14.45 – 15.30 3.2. Оцінювання з боку групи, взаємооцінювання, самооцінювання – найкращі практики

    Усі разом

    15:30 – 16.00 3.3. Оцінювання з боку групи, взаємооцінювання, самооцінювання – приклади форм оцінювання

    Інструментарій 4 – 15

    Усі разом

    16.00 – 16.30 Перерва
    16.30 – 17.15 3.4. Оцінювання багатодисциплінарних навчальних модулів (інтегровані дисципліни) та наскрізних компетентностей (ключових компетентностей)

    Усі разом

    17.15 – 17.45 3.4. Ключові компетентності, що сприяють досягненню кращих результатів навчання

    Інструментарій 16

    Робота в попередньо визначених невеликих групах з 5 осіб

    17.45 – 18.00 Підбиття підсумків 3-го дня

    Усі разом

    Туйя Лаурен

     

    День 4
    субота
    31 жовтня
    Підвищення культури оцінювання в школі: оцінювання вчителем, учнем і батьками
    Річний план оцінювання
    10.00 – 10.45 Питання та відповіді;

    ключові компетентності (продовження),

    Аня Хурінайнен-Косунен і Рійя Палмквіст

    Усі разом

    10.45 – 11.30 4.1. Культура оцінювання в школі: річний план оцінювання, співпраця з батьками

    Усі разом

    11.30 – 12.00 Перерва
    12.00 – 13.00 4.2. Річний план оцінювання

    Інструментарій 17

    Робота в попередньо визначених невеликих групах з 5 осіб

    13.00 – 13.30 4.3. Річний план оцінювання – найкращі практики

    Усі разом

    13.30 – 13.45 Перерва
    13.45 – 14.30 4.4. Робота з батьками: інформування про оцінювання, співпраця

    Усі разом

    Робота в попередньо визначених невеликих групах з 5 осіб

    14.30 – 15.00 Оцінювання та підбиття підсумків

    Усі разом

    Туйя Лаурен

    Програма [pdf].

    Титульне фото: Van Tay Media, Unsplash

    Download Nulled WordPress Themes
    Download Best WordPress Themes Free Download
    Download Nulled WordPress Themes
    Download Premium WordPress Themes Free
    free download udemy paid course
    download redmi firmware
    Premium WordPress Themes Download
    udemy free download