logo

Пошук

    Супровід діяльності ЦПР ПП: Професійні ролі

    05.11.2020

    Відбувся сьомий вебінар із дев’яти запланованих в онлайн-курсі підвищення кваліфікації «Супровід діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників» (Тренери для тренерів), організованого Державною установою «Український інститут розвитку освіти» (УІРО), проєктом «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), що фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС, за технічної підтримки Global event Group. Слухачі курсу підвищення кваліфікації – педагогічні та науково-педагогічні працівники обласних закладів післядипломної педагогічної освіти.

    5 листопада 2020 року експерткою Наталією КИПИЧЕНКО, к. п. н., методисткою сектору професійного розвитку педагогічних працівників УІРО, охарактеризовано функції та нові професійні ролі, що виконуватимуть педагогічні працівники новостворених ЦПР ПП. 

    Серед основних завдань, що стоять перед фахівцями Центрів професійного розвитку педагогічних працівників експертка охарактеризувала ті, які вимагають виконання педагогічних ролей консультанта, модератора, координатора, експерта, тренера, супервізора (у разі проходження відповідного навчання), фасилітатора тощо. П. Наталія детально зупинилася на кожній із вищезазначених ролей.

    Спікерка визначила особливості проведення бесіди фахівця ЦПР ПП із педагогічними працівниками. Зокрема, виділила такі типи бесід: із планування і з осмислення професійного розвитку педагогічних працівників. Експертка рекомендувала учасникам вебінару перед проведенням бесіди з планування професійного розвитку педагогічних працівників закладів освіти фахівцеві Центру здійснити опитування щодо його очікувань; ознайомитися з результатами самооцінювання професійної діяльності, а за можливості й з професійним портфоліо педагога. Працівникам Центру доцільно пропонувати  педагогічним працівника спільно обговорювати результати їхнього анкетування, самооцінювання. На цьому етапі співпраці фахівцеві Центру варто спланувати відповідну підтримку в реалізації індивідуального освітнього маршруту педагогічного працівника, допомогти йому у вирішення питань, що потребують його консультування, фасилітації тощо.  


    Учасники вебінару працювали в чотирьох групах, учасники яких моделювали запропоновані експерткою ситуації. Модерували роботу груп експертки УІРО Наталя СОФІЙ, Ірена АНДРОЩУК, Наталія КИПИЧЕНКО і Оксана ФЕДОРЕНКО. Слухачі спробували себе у педагогічних ролях фахівців ЦПР ПП і педагогічних працівників закладів освіти, запропонували алгоритми дій фахівця Центру в змодельованих ситуаціях. Спікери Ірина СУХОВЕРСЬКА, Олена ЦІНИК, Наталія Столбун та Марина ЄЩЕНКО ознайомили присутніх із напрацьованими кейсами від груп. 

    Наступний вебінар із теми «Медіаактивність ЦПР ПП в інтернет просторі. Веб-сайт Центру як потужний інструмент взаємодії» відбудеться 10 листопада 2020 року. Експертка  Людмила ЧЕРНІКОВА, к. п. н., доцентка, проректорка з навчально-методичної роботи Запорізького ОІППО, доцентка кафедри інформатичної та технологічної освіти анонсувала слухачам мету і завдання вебінару, ознайомила присутніх із актуальністю і важливістю заявленої теми.

    Титульне фото: Gabrielle Henderson , Unsplash

    Download WordPress Themes
    Premium WordPress Themes Download
    Premium WordPress Themes Download
    Premium WordPress Themes Download
    free online course
    download lava firmware
    Download WordPress Themes
    download udemy paid course for free