logo

Пошук

    Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти

    27.05.2020

    Важливим статутним завданням УІРО є забезпечення організаційного та навчально-методичного супроводу освітньої реформи, зокрема щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами.

     

    Інклюзивна освіта — один із головних пріоритетів освітніх реформ. Багато змін було здійснено на рівні початкових шкіл, пов’язаних із концепцією Нової української школи та запровадженням нових освітніх стандартів для початкової освіти. Проте є велика потреба розвивати інклюзивну освіту на рівні закладів дошкільної освіти, бо ранній і дошкільний вік є важливим для розвитку усіх дітей, а для дітей з особливими освітніми потребами цей період має особливе значення.

     

    Прагнучи допомагати фахівцям, надавати їм якісний науково-методичний контент, ми пропонуємо ознайомитися із виданням «Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти». Одна із його авторок — перша заступниця директора УІРО Наталія СОФІЙ.

     

    Це видання присвячено питанням організації інклюзивного освітнього середовища, що його багато дослідників називають «третім учителем» після батьків і педагогів. Коли йдеться про організацію освітнього середовища, багато хто одразу починає думати про меблі, іграшки, обладнання. Проте, крім фізичного середовища, не менш важливим є соціальне середовище. А це — якість взаємодії між вихователем і дітьми, батьками, взаємодії між самими дітьми, те, наскільки освітнє середовище сприяє формуванню відповідних цінностей, почуття відповідальності, поваги до багатоманітності.

     

    Саме тому у публікації велику увагу приділено не лише організації фізичного середовища, яке б сприяло формуванню інклюзивних цінностей, а й стратегіям формування якісної соціальної взаємодії, в основі якої є повага до кожного учасника освітнього процесу.

     

    Порадник «Середовище, що належить дітям» призначений для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, викладачів закладів вищої педагогічної освіти, батьків та усіх, хто цікавиться питаннями створення ефективного освітнього середовища, яке сприяє реалізації принципів інклюзивної освіти.

     

    Розроблення порадника здійснено в межах реалізації проекту «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище в громадах Донецької і Луганської областей», що його реалізував Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні у 2018—2019 роках.

    Завантажити порадник можна за цим посиланням.

    Free Download WordPress Themes
    Download Premium WordPress Themes Free
    Download WordPress Themes
    Download Nulled WordPress Themes
    free download udemy paid course
    download intex firmware
    Premium WordPress Themes Download
    free download udemy course