logo

Пошук

    Особливості освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова»

    12.05.2021

    Тринадцятий вебінар підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Державного стандарту дошкільної освіти відповідно до Програми підвищення кваліфікації, присвячено одному із освітніх напрямів варіативного складника «Мовлення дитини. Іноземна мова».

    Організатори: Міністерство освіти і науки (МОН) України, Державна установа «Український інститут розвитку освіти» за участі авторського колективу розробників Державного стандарту дошкільної освіти  (модераторка вебінару Ольга КОСЕНЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, начальниця відділу дошкільної та початкової освіти УІРО).

    СПІКЕРИ:

    Ірина МОРДОУС, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методології науки та міжнародної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

     

     

     

     

    Наталія ВОЛОЩЕНКО, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

     

     

     

    Виступ Ірини МОРДОУС було зосереджено на особливостях формування мовленнєвої компетентності у сфері іноземної мови у дітей дошкільного віку, завданнях та шляхах реалізації окресленого освітнього напряму.

    Спікерка розкрила алгоритм реалізації змісту освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова» в закладі дошкільної освіти, який передбачає послідовність дій вихователя:

    • ознайомлення з новим матеріалом на систематичних заняттях;
    • закріплення отриманих знань у процесі інтеграції;
    • збільшення варіацій застосування педагогічних технологій за рахунок урізноманітнення активностей дітей.

    У продовжені зустрічі, Наталія ВОЛОЩЕНКО акцентувала увагу учасників вебінару на інноваційних підходах формування мовленнєвої компетентності в сфері іноземної мови у дітей дошкільного віку та охарактеризувала переваги різних сучасних методів навчання.

    Активність педагогічних працівників – учасників програми підвищення кваліфікації, повною мірою проявляється у процесі групової взаємодії. Практичні напрацювання, які презентують представники від кожної групи, вирізняються професійністю та творчим баченням вирішення поставлених завдань.

    Групи 1, 5 наводили приклади ситуацій для підготовки дітей до сприйняття англомовного прислів’я/приказки, обравши з наведених доступні дітям дошкільного віку:

    Групи  2, 6 складали тематичну мапу з урахуванням кіл пріоритетності основних лексичних тем та дотичності суміжних тем:

    Групи 3, 7 складали історію за технологією «Сторітелінг» іноземною мовою (або яка може бути розказана іноземною мовою) та розробляли 2-3 запитання для активізації іноземного мовлення дітей:

    Групи 4, 8 наводили приклади інтеграції іноземної мови в різні види діяльності (під час реалізації інших освітніх напрямів, повсякденних практик з метою закріплення лексико-граматичного  матеріалу з теми «Тварини» (5+):

    Презентовані групами напрацювання активно обговорювалися в чаті та супроводжувалися практичними рекомендаціями експертів. Організована онлайн взаємодія є надзвичайно плідною для професійного вивищення, вирізняється взаєморозумінням і підтримкою однодумців, незважаючи на територіальну віддаленість учасників.

    Дякуємо всім учасникам за активність і співпрацю!

    Очікуємо на наступну зустріч, яка відбудеться 14.05.2021 року з теми: «Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»

    Експерт:

    АНТОНІНА ШЕВЧУК,

    кандидат педагогічних наук, доцент,

    доцент кафедри дошкільної та початкової освіти

    Ізмаїльського державного гуманітарного університету

    Free Download WordPress Themes
    Download WordPress Themes
    Download Nulled WordPress Themes
    Premium WordPress Themes Download
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=
    download huawei firmware
    Download Premium WordPress Themes Free
    online free course