logo

Пошук

    Методика ECERS-3: види навчально-пізнавальної діяльності

    13.05.2021

    13 травня 2021 року відбулося п’яте заняття за Програмою навчання кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.

    Дослідження якості освітнього процесу в  закладах дошкільної освіти за методикою  ECERS-3 в Україні організовує Український  інститут розвитку освіти у партнерстві з  Командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком»  та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

    Ольга КОСЕНЧУК, начальниця відділу дошкільної і початкової освіти Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, доцент та Соломія БОЙКОВИЧ, експертка з дошкільної освіти, Команда підтримки реформ МОН знайомили учасників із сутністю підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    На початку заняття спікерки провели рефлексію щодо виконання учасниками самостійної роботи за підшкалою «Мовлення та грамотність», що був предметом вивчення попереднього заняття. У перебігу аналізу результатів власної діяльності учасники мали можливість переконатися у правильності оцінюванні цього параметру за запропонованими індикаторами, ставили запитання, що викликали певні сумніви під час виконання завдання.

    Ольга КОСЕНЧУК та Соломія БОЙКОВИЧ акцентували увагу на характеристиці підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності». Спікерки зазначили про те, що ця підшкала має найбільшу кількість параметрів, що підлягають оцінюванню.

    Експертки деталізували особливості оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти за такими параметрами  цієї підшкали, як:

    • дрібна моторика,
    • мистецтво,
    • музика та рух, кубики,
    • рольова гра,
    • природа/наука.

    Практична частина заняття передбачала вправляння кандидатів у регіональні експерти в оцінюванні розглядуваних параметрів підшкали «Види навчально-пізнавальної діяльності».

    Візуалізація різних видів навчально-пізнавальної діяльності дітей здійснювалася під час перегляду усіма присутніми фото і відео матеріалів. Після їх перегляду та обговорення учасникам пропонувалося оцінити параметри за індикаторами ECERS-3. Результати власних спостережень слухачі фіксували у чаті.

    Важливо, що під час практичної роботи слухачі набували умінь спостерігати, аналізувати матеріали, що необхідні для занять мистецтвом, рольової гри, організації діяльності дітей у природі, узагальнювати результати, використовувати терміни і поняття методики ECERS-3.

    Традиційно заняття завршилося обговоренням дискусійних питань та рефлексією учасників.

    Дякуємо за наполегливість у вивченні методики ECERS-3!

    Download Nulled WordPress Themes
    Free Download WordPress Themes
    Download Best WordPress Themes Free Download
    Download Nulled WordPress Themes
    udemy paid course free download
    download karbonn firmware
    Download WordPress Themes
    ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=